آرشیو دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۲۱۲
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

حسین هدایتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شد.

نشست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در هفته جاری برای بررسی برنامه ها و عملکرد تیم های ملی برگزار خواهد شد/ یکی از دستورات کار کمیته فنی بررسی عملکرد کارلوس کی روش و ارایه نظر فنی درباره ادامه همکاری این مربی پرتغالی در تیم ملی بزرگسالان خواهد بود.

کریم باقری، پیشکسوت پرسپولیس از هواداران این باشگاه درخواست کرد، آنها نتایج ضعیف و وضعیت اسفناک تیم و باشگاه را به بزرگی خود ببخشند و از این تیم باز هم حمایت کنند.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هفته آینده میزبان مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری خواهد بود تا در جلسه ای به میزبانی سازمان لیگ در مورد برنامه های فصل آینده لیگ برتر به بحث و بررسی و تصمیم گیری های لازم پرداخته شود.

هاشم بیک زاده، مدافع ملی پوش استقلال که چند وقتی است به دنبال مطالبات خود از این باشگاه است ظهر دیروز به دیدار بهرام افشارزاده رفت و جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد اما باز هم نتوانست مطالبات خود را دریافت کند.

دبیر فدراسیون والیبال در واکنش نسبت به اعتراض مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه و با اشاره به حاشیه هایی که در بازی فینال لیگ برتر به وجود آمد، گفت: برگزاری مسابقه هیچ مشکلی نداشت و نمی دانم چه شد که بعد از بازی درگیری به وجود آمد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل حواشی و پرتاب ترقه که در جریان بازی تیم فوتبال تراکتورسازی و الاهلی امارات در تبریز افتاد این باشگاه را 10 هزار دلار جریمه کرد.