آرشیو دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۲۶
جامعه
۱۷
حق با شماست

مسافران و تابلوهایی که راهنما نیستند

زمانی برای کندی اتوبوس های تندرو / استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی می تواند بسیاری از مشکلات کلانشهرها را حل کند، اما چنانچه این خدمات بدرستی ارائه نشود، می تواند شهروندان را نسبت به استفاده از این وسایل دلسرد کند. روز گذشته آقای حاتمی از تهران در تماس با روزنامه از کمبود ها در این حوزه گله کرد. به گفته او، کمبود اتوبوس در خط 5 بی. آر.تی سبب ازدحام مسافران در ایستگاه های این خط شد. این شهروند از مسئولان خواسته علت نبود اتوبوس را توضیح دهند.

تابلوهای راهنما، راهنمایی نمی کنند / آقای توکلی شهمیرزادی از قائمشهر روی نکته ای دست گذاشته که درددل بیشتر مسافران نوروزی است. این شهروند نکته سنج از مسئولان شهری قائمشهر خواسته به وضع نامناسب تابلوهای راهنمایی مسافران در سطح شهر توجه کنند تا گردشگری این شهر رونق بیشتری بگیرد.

مخابرات مارلیک و مشکل اینترنت پرسرعت / آقای خامسی یکی از ساکنان مارلیک است. او در تماس با روزنامه از این گله کرده در حالی که بیش از دو ماه است از مرکز مخابرات مارلیک کرج تقاضای اینترنت پرسرعت کرده، اما تاکنون نتوانسته از این خدمات استفاده کند. او از مسئولان مخابرات خواسته به این مشکل رسیدگی کنند.

جوابیه/ در پی درج پیامی در بیست و هفتم اسفند تحت عنوان «دوربرگردانی برای یک روز» روابط عمومی شهرداری منطقه 2 تهران با ارسال نامه ای اعلام کرد: پیرو مطالعات انجام شده و اخذ مجوزهای لازم از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به طراحی و اصلاح اجرای دوربرگردان غرب به غرب اقدام شد که با حذف کاهش بار ترافیک در محدوده تقاطع دادمان فلامک اجرا شد، اما متاسفانه پلیس راهور نسبت به انسداد مسیر اقدام کرد. با این حال شهرداری منطقه درصدد بازگشایی مسیر فوق است.

روی خط 162

کمبود اتوبوس / یکی دیگر از شهروندان ساکن تهران نیز از تعداد اندک اتوبوس های خط راه آهن هفت تیر گله کرده و از مسئولان خواسته است به این مشکل رسیدگی کنند.

خودروی صفر کیلومتر با عیب بزرگ / یک شهروند از تهران مساله جالبی را مطرح کرده است. او گفته بتازگی خودروی سمند خریده، اما بعد متوجه شده خودروی صفر کیلومترش واشر سرسیلندر ندارد. این شهروند از مسئولان این شرکت خودروساز خواسته دلیل این نقص را توضیح دهند.