آرشیو پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۲۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رضایت مخاطبان رسانه ملی از پوشش مذاکرات لوزان

رویکردهای جدید خبری رسانه ملی در اطلاع رسانی و تحلیل دقیق و بموقع اخبار مذاکرات هسته ای موجب رضایت مندی مخاطبان رسانه ملی شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یکی از رویدادهای مهمی که در روزهای اخیر بخش های مختلف خبری و شبکه خبر رسانه ملی به نحوی متفاوت از گذشته آن را پوشش داده است، مذاکرات لوزان است که با اظهارنظر کارشناسان و صاحب نظران عرصه های سیاسی و رسانه ای همراه بود.

در این ایام گروه های مختلف در ارزیابی پوشش خبری رسانه ملی در این زمینه نظرهای مختلفی ارائه کرده اند، اما مردم که مخاطبان اصلی صداوسیما هستند از رویکرد جدید صداوسیما در ارائه اخبار و تحلیل های کارشناسان دراین زمینه و پخش مناظره های صاحب نظران موافق و مخالف ابراز رضایت کرده و در تماس با روابط عمومی رسانه ملی خواستار ادامه این روند شده اند.

بررسی مجموع تماس های مردمی در زمینه مذاکرات هسته ای نشان می دهد بیش از 70 درصد از مخاطبان، از پوشش خبری تحلیلی رسانه درباره مذاکرات لوزان قدردانی کرده و بر این باور هستند که رسانه به وظیفه ذاتی خود در این زمینه بخوبی عمل کرده است. گروهی از مخاطبان هم درخواست توجه و بررسی بیشتر این موضوع را دارند.

مردم طرفدار پخش در حاشیه

همچنین مخاطبان رسانه ملی طی تماس با روابط عمومی رسانه ملی، خواستار تداوم پخش سریال «در حاشیه» و بیان معضلات خدمات بهداشتی با زبانی طنز شده اند.

هر روزه مردم زیادی با امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی رسانه تماس می گیرند و ضمن قدردانی از پخش سریال در حاشیه درخواست ادامه نمایش آن را دارند.

به گفته مردمی که با واحد 162 روابط عمومی سازمان صداوسیما تماس می گیرند این سریال مسائل و مشکلات حوزه پزشکی کشور را با زبانی طنز به نقد می کشد و علاوه بر اطلاع رسانی مفرح و شاد نیز هست.