آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۲۱۷
سیاست
۳

سرخط خبرها

فارس| نخستین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال جاری روز دوشنبه به ریاست جهانگیری برگزار می شود. جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور تمامی اعضای عضو این ستاد و به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور طبق روال گذشته برگزار می شود.

مهر| پنجمین جلسه مشترک قوای مجریه و مقننه در دوره دولت یازدهم، عصر یکشنبه 23 فروردین ماه و در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود. در این جلسه علاوه بر روسای دو قوه، نمایندگانی از دولت و مجلس دیدگاه های خود در خصوص مهم ترین مسائل پیش روی کشور را مطرح می کنند و به گفت وگو خواهند پرداخت.

تسنیم| امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از رونمایی جدیدترین دستاوردهای پدافند هوایی در 29 فروردین خبر داد و گفت: ان شاءالله دستاوردهای ما در حوزه موشکی، راداری و شنود الکترونیکی خواهد بود. وی افزود: ان شاءالله از باور373 (اس300 ایرانی) در این روز (29 فروردین) خبرهای خوبی خواهیم داشت.

ایسنا| امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح کشورمان با آمادگی و توان بالایی که دارند پاسخ دندان شکن و خرد کننده ای به گروهک هایی که در حاشیه مرزهای ایران و به طور عمده در مرزهای جنوب شرقی، دست به اقدامات کور می زنند، خواهند داد.