آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۲۱۷
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

رقابت های جهانی سپک تاکرا طی روزهای 14 تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار می شود و قرار است تیم ملی ایران در سه رشته دبل، تیمی و رگو در این مسابقات شرکت کند.

با تصمیم وزارت ورزش و جوانان رشته های رزمی «جوجیتسو»، «کیک بوکسینگ واکو» و «ساواته» به فدراسیون انجمن های ورزشی منتقل شدند.

هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 230 تکواندوکار از 24 کشور در سالن دانشگاه تایپه چین تایپه برگزار و در پایان نخستین روز از مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی دختران ایران موفق به کسب یک مدال طلاو 2 نقره شد اما پسران از کسب مدال بازماندند.

رقابت های کوراش قهرمانی آسیا طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران قرار است با ترکیبی کامل در این پیکارها روی تاتامی برود. به همین منظور اردوی آماده سازی کوراش کاران از 15 فروردین به میزبانی خراسان شمالی آغاز شده و تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران با پذیرش شکست برابر قزاقستان از راهیابی به جمع چهار تیم برتر تور آسیا و اقیانوسیه در تایلند بازماند.

نجمه خدمتی در فینال جام جهانی کره جنوبی از کسب مقام و سهمیه المپیک بازماند و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دیه گو مارادونا به انتقاد از لوئیس فان خال - سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد - به دلیل بازی ندادن به رادامل فالکائو پرداخت.