آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۳۱
حوادث
۱۹

مرگ جوان کوهنورد در آبشار سوتک

پسر کوهنورد هنگام صعود به آبشار سوتک در منطقه دربند تهران، جان خود را از دست داد.

به گزارش جام جم، ساعت 15 بعدازظهر بیست و یکم فروردین امسال مردی با امداد کوهستان در تهران تماس گرفت و از سقوط جوانی به رودخانه در منطقه آبشار سوتک خبر داد. امدادگران کوهستان با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند زن و مرد جوانی کنار آبشار ایستاده اند و برای نجات دوستشان به نام احسان کمک می خواهند.

امدادگران کوهستان عملیات نجات را آغاز کردند تا این که با گذشت 210 دقیقه جستجو توانستند جسد را پیدا کنند. زن و مردی که از دوستان احسان بودند، برای تحقیقات به کلانتری 122 دربند تهران منتقل شدند. مرد جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: من دو سال پیش با احسان آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. روز حادثه قرار بود من و همسرم همراه دوستم احسان برای صعود به آبشار سوتک بیاییم. پس از یک کوهپیمایی طولانی همسرم خسته شد و در یک مهمانپذیر بین راهی ماند و من و دوستم برای صعود به آبشار ادامه مسیر دادیم.

وی ادامه داد: او ابتدا صعود کرد و قرار بود من هم پس از او صعود کنم. حدود یک دقیقه از صعود او نگذشته بود که به داخل آب افتاد.

با ثبت اظهارات وی، همسرش نیز گفته های او را تائید کرد. بنابراین پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد تا تحقیقات لازم در رابطه با مرگ جوان کوهنورد انجام شود.