آرشیو دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۵۹۰۳
اجتماعی
۴

تغییرات جدید در مدیریت شهری

شهرداری تهران در سال 49 کار خود را با تغییر مدیران ستادی و مناطق آغاز کرد.

با انتصاب محمود صلاحی، شهاب مرادی که پیش از این مدیر نام آشنا و البته خوش چهره سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران محسوب می شد، مشاور شهردار تهران شد تا اتفاقات جدیدی در سازمان هنری و فرهنگی تهران در راه باشد. پس از این تغییر پر سر و صدا، نوبت به 3 مدیر دیگری رسید که پیش از این حتی تصوری برای تغییرشان نبود. علیرضا جاوید شهردار منطقه 4 نخستین کسی بود که به جای مازیار حسینی در پست معاونت فنی و عمرانی شهرداری نشست تا جرقه تغییرات، پر آوازه تر شود.

مازیار حسینی هم به مصلای تهران رفت تا مدیر طرح فنی و عمرانی مصلی، باشد. پس از این تغییر فنی- عمرانی؛ موج تغییرات به ساختمان معاونت معماری و شهرسازی کشیده شد تا پژمان پشمچی زاده؛ شهردار منطقه 5 جایگزین نادری، مهندس جوان و پرکار این حوزه شود. نادری هم به بوستان ولایت رفت تا مدیر این طرح شود.

قدرت الله گودرزی، مدیرعامل پیشین فروشگاه های زنجیره ای شهروند هم به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران انتخاب شد تا دادوش هاشمی، معاون پیشین هم به عنوان مشاور شهردار تهران فعالیت خود را آغاز کند.

همه این آمد و شدها در حالی است که خبرهای غیر رسمی از تغییر جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کنترل حمل و نقل ترافیک خبر می دهد و باید دید که چه زمانی این اتفاق رسمی خواهد شد.

آن طور که محمدعلی عفتی داریانی، معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفته همه این تغییر و تحولات از درون شهرداری بوده و شخص جدیدی از بیرون مجموعه برای این تحولات کاندید نشده است.