آرشیو پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۲۲۱
سیاست
۳

باخوانندگان

5932-0912

از مسوولان وزارت نیرو خواهش می کنم تا همه مالکان مجتمع های مسکونی و تجاری را ملزم به نصب کنتورهای جداگانه و مستقل برای تک تک واحدها و طبقات کنند تا در حساب و صدور قبض های مختلف، از سهم و حق خانواده ها و افراد ساکن در آن ذره ای بی عدالتی ایجاد نشود. به خصوص اگر آنها از قشر ضعیف کم درآمد جامعه باشند.

3472-0938

سریال در حاشیه آقای مهران مدیری بسیار خوب و عالی است. مردم نیاز به شادی دارند.

یک خواننده

یکی از بهترین راهکار ها و مصادیق تبدیل شهرها به معماری اسلامی، انتخاب اسامی خیابان ها، معابر و میادین از اسماء متبرک حضرات معصومین (ع) است. یقینا یاد آن بزرگواران منشا خیر و برکت فراوان بوده و مقدمه هدایت و کمال است.

یک مخاطب

با این کثافت کاری که ماموران آل سعود با دو نوجوان ما در فرودگاه کردند بعید می دانم باز مردم برای زیارت خانه خدا به عربستان بروند. جای تاسف و شرم بسیار دارد که پول کشور را برای وهابیون شیطان صفت ببریم.

3323-0911

چرا با وجود این همه بی حرمتی و بی شرمی به حجاج ایرانی در عربستان باز هم راه حج باز است؟ مگر ما آبروی مان را از سر راه پیدا کردیم که یک مشت وهابی شیطان صفت هرکاری که دل شان می خواهد با مردم ایران بکنند؟

یک مخاطب

ممانعت آل سعود از فرود هواپیمای ایران به خاک عربستان بزرگ ترین بی احترامی به کل مردم ایران بود. دلواپس نماها فقط زورشان به خودی ها می رسد؟