آرشیو پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

آتش عشق 2 زن و یک مرد را به کام مرگ کشاند

مرد جوان که پس از شکست عشقی با آتش زدن خانه ویلایی مرگ سه نفر را رقم زده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به سه بار قصاص محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دوم تیر سال 91 ماموران پلیس دماوند در جریان آتش سوزی مرگبار در ویلایی در حوالی این شهرستان قرار گرفتند. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد، در زمان آتش سوزی پنج نفر در داخل ویلاحضور داشتند که دو زن سالخورده و یک پسر جوان بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داده اند.

صاحب ویلابه نام فریده که در محل حادثه حضور داشت در جریان تحقیقات گفت: همسرم به نام حمید ویلای من را به آتش کشید. مدتی قبل با حمید آشنا شدم، اما بعد فهمیدم این رابطه اشتباه است و نمی توانم به زندگی با او ادامه دهم اما او دست بردار نبود و می گفت عاشقم شده است. وقتی حمید متوجه شد دیگر نمی تواند به رابطه با من امید داشته باشد تهدید به اسیدپاشی کرد به همین دلیل برای مدتی از تهران رفتم تا مرا فراموش کند.

در ادامه تحقیقات حمید دستگیر شد و در بازجویی ها گفت: من قصد قتل نداشتم و فقط می خواستم همسرم را بترسانم.

با تکمیل تحقیقات و شکایت اولیای دم قربانیان و پس از جمع آوری مدارک، کیفرخواست متهم صادر شد و حمید در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به حمید از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد 37 ساله با رد اتهام قتل عمدی گفت: بنزین را روی خودم ریخته و تهدید کردم اگر فریده به زندگی با من ادامه ندهد خودم را آتش می زنم. بعد یکی از افرادی که داخل ویلابود به سمت من آمد و مرا آرام کرد، اما به دلیل این که بخار بنزین به بخاری رسیده بود، ویلاآتش گرفت.

در ادامه جلسه یکی از شاهدان ماجرا اظهار کرد: من ندیدم که متهم روی خودش بنزین بریزد، او تهدید می کرد قصد آتش زدن ویلارا دارد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، رئیس دادگاه و چهار قاضی مستشار حمید را به سه بار قصاص محکوم کردند.