آرشیو پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۵
اخبار کشور
۳

حمله دوباره هاشمی به منتقدان به جای پاسخ منطقی به انتقادات

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به انتقاد رسانه ها نسبت به سخنرانی اش در همایش بانوی انقلاب گفت: این حرف ها را سابق هم گفته بودم.

به گزارش تسنیم، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از سرداران و فرماندهان سابق کمیته های انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی، شکست های متوالی ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست ها از حزب الله لبنان را درس تجربی حاکمان عربستان سعودی درخصوص حمله به یمن دانست و گفت: اگر عربستان بخواهد به اشتباهاتش ادامه دهد، مثل دست و پا زدن های یک انسان در حال غرق شدن در یک باتلاق است که هر چه تلاش می کند، گرفتارتر

می شود. وی در خصوص موج جدید هجمه رسانه ای علیه ایشان، افزود: نگران این هجمه نیستم و همه این حرف ها را سابق نیز گفته بودم، اما جریان های افراطی در این شرایط احساس نگرانی بیشتری می کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اقدام توهین آمیز گروهی که چند سال قبل در حرم امام (ره) مانع سخنرانی حجت الاسلام حاج سید حسن آقا خمینی شده بودند، اشاره کرد

و ادامه داد: همین گروه، پیاده نظام دلواپسان

امروزند.

هاشمی توضیح نداد که بالاخره چرا و بر اساس کدام سند قابل قبولی برخی از خواسته های خود را به حضرت امام (ره) و همسر مرحوم ایشان نسبت داده است؟! و چرا وقتی پای اجرای عدالت درباره فرزند ایشان در میان است، ارزش های نظام را زیر سئوال می برد؟