آرشیو پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۲۲۱
حادثه
۱۴

پایان عربده کشی شروران قمه به دست در تهران

دو موتورسوار که با عربده کشی و چرخاندن قمه در هوا و به زمین کوبیدن قمه موجب رعب و وحشت مردم شده بودند از سوی ماموران کلانتری 110 شهدا دستگیر شدند.

سرهنگ علی جهان آرایی، رییس کلانتری110 شهدا با اعلام این خبر گفت: شامگاه 22 فروردین امسال در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در آدرس خیابان زینتی، سریعا اکیپی از ماموران کلانتری 110 شهدا به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که دو نفر سرنشین یک دستگاه موتوسیکلت در حال عربده کشی و چرخاندن قمه در هوا و به زمین کوبیدن آن بوده و با داد و فریادهای پی در پی باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده اند. دو شرور که به عربده کشی های خود ادامه می دادند پس از دیدن واحد گشت پلیس به سرعت اقدام به فرار کردند که با واکنش ماموران مواجه شدند.

رییس کلانتری 110 شهدا با اشاره به انجام عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری متهمان گفت: ماموران متهمان را که پا به فرار گذاشته بودند تعقیب کردند و سرانجام موفق شدند موتور را متوقف و یکی از متهمان را دستگیر کنند. درحالی که در بازرسی بدنی از متهم یک عدد قمه کشف شده بود تحقیقات برای دستگیری متهم متواری ادامه یافت تا سرانجام با اعتراف شرور اول، مخفیگاه او نیز شناسایی و در اقدامی ضربتی از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ جهان آرایی با اشاره به مصرف مشروبات الکلی از سوی دو شرور از تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی خبر داد.