آرشیو شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۰
خبر
۸

در همایش عمومی فرمانداران و مدیران سیاسی استانداری تهران اعلام شد

توصیه های انتخاباتی معاون سیاسی وزیر کشور به فرمانداران

خبرآنلاین: محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور روز پنج شنبه در همایش عمومی فرمانداران و مدیران سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه دولت یازدهم دنبال افراط نیست، گفت: به همه فرمانداران اعلام می کنیم که برای پیشبرد اهداف دولت نباید به آمار دروغ متوسل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: هفتم اسفندماه انتخابات مجلس و خبرگان را داریم. از همین الان مجاز نیستیم که از امکانات دولتی و عمومی له یا علیه کسی استفاده کنیم. هیچ امکاناتی که با پول دولت تهیه شده نباید در اختیار فردی قرار بگیرد و اگر مشاهده کردید که چنین شده سریعا آن را به وزارت کشور گزارش دهید. اجازه ندهید که از تریبون عمومی علیه یا له کسی استفاده شود. معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: مراقب باشیم که شبهه همراهی با کاندیدای خاصی بر شما فرمانداران وارد نشود؛ به گونه ای رفتار کنید که مردم از دور احساس کنند که دولت در انتخابات کاملابی طرف است که اگر کاملابی طرف باشیم مردم حضور بیشتری خواهند داشت که در این صورت آن فردی که مستحق پیروزی باشد به مراد خود نیز خواهد رسید. مقیمی تصریح کرد: فرمانداران باید خود را از بحث های حاشیه ای به دور نگه دارند.

تبعیض قائل نشوید

استاندار تهران نیز در این همایش با بیان اینکه هیچ یک از فرمانداران حق ندارند در انتخابات تبعیض قائل شوند، گفت: ما حق نداریم در اجرای قانون تفسیر به رای کنیم. به گزارش خبرگزاری فارس، سیدحسین هاشمی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار خود 2 شعار تعامل و همکاری و اعتدال و اعتماد را به تمامی فرمانداران گوشزد کردیم که در تمام امور رعایت کنند، افزود: در سال 94 هیچ کس حق ندارد که شائبه حمایت از کسی را چه نمایندگان فعلی و چه کاندیداها داشته باشد؛ فرمانداران و مقامات دولتی در استان ها نیز از حضور در همایش هایی که ضروری نیستند صرف نظر کنند. استاندار تهران خطاب به فرمانداران و مدیران ستادی این استانداری گفت: حق ندارید تبعیض قائل شوید زیرا از نظر ما تمام تشکل ها و احزاب یکسان هستند و باید امکانات مساوی در اختیارشان قرار گیرد و رای های شخصی خودتان را نباید در افکارتان دخالت دهید.