آرشیو شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۰
استان ها
۱۸

افتتاح دفتر اتاق بازرگانی قزوین در شهر کربلا

دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: در مراسمی با حضور مرتضی روزبه، استاندار قزوین، علیرضا کشاورز، رئیس اتاق بازرگانی قزوین و نبیل الانباری رئیس اتاق بازرگانی استان کربلادفتر اتاق بازرگانی و سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در شهر کربلاافتتاح شد.

با راه اندازی این دفتر که در منطقه حی البلدیه در یکی از مناطق شاخص مرکزی شهر کربلاراه اندازی شده از این پس زمینه شناسایی نیازمندی های اقتصادی، تجاری و بازرگانی، ارتباط تجار و بازرگانان و زمینه سازی برای توسعه مناسبات تجاری و افزایش صادرات غیرنفتی از قزوین به این استان مذهبی و سایر مناطق کشور عراق فراهم خواهد شد.

نبیل الانباری، رئیس اتاق بازرگانی استان کربلادر مراسم افتتاح این دفتر تجاری گفت: بسیار مایل هستیم تا تجار ایرانی به ویژه بازرگانان قزوینی در شهر مذهبی کربلاحضور بیشتری داشته باشند و با توجه به نیازهای فراوان موجود و نیز گرایش مردم به کالاهای ایرانی می توان حجم زیادی از نیازهای اقتصادی را توسط استان شما تامین کرد.

استاندار قزوین هم در این مراسم بیان کرد: قزوین با داشتن موقعیت صنعتی و کشاورزی و دانش فنی در بخش خدمات مهندسی قادر است بسیاری از نیازهای کشور عراق را تامین کند.