آرشیو شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۰
استان ها
۱۸

کوتاه

بازگشت مجدد 48 واحد صنعتی راکددر خوزستان به چرخه تولید

دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف پور: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: 48واحد صنعتی راکد در این استان به چرخه تولید بازگشتند.

اخلاق محمدیان اظهار کرد: فعالیت دوباره 48 واحد صنعتی غیرفعال باعث ایجاد فرصت اشتغال برای بسیاری شد و مهم ترین فایده این اتفاق به دست آوردن بازار جدید در خوزستان بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه گفت: سال گذشته 166 قرارداد سرمایه گذاری برای واگذاری 55 هکتار زمین، برای فعالیت صنعتگران منعقد شد.

تخریب ملک بزرگ دخانیات در نهاوند

دنیای اقتصاد: ملک بزرگ شرکت دخانیات نهاوند پس از دوسال کشمکش میان شرکت دخانیات و شهرداری نهاوند، با حضور جمع کثیری از مردم این شهر، تخریب شد.

تخریب این ملک که از قبل انقلاب، اداره مرکزی دخانیات نهاوند بوده، در سال 90 بنا به پیشنهاد مهدی سنایی نماینده سابق این شهر و سفیر کنونی ایران در روسیه صورت گرفت، اما با توجه به ارزش بالای آن، شهرداری نهاوند قادر به تامین هزینه تملک آن نشد.

ساختمان دخانیات نهاوند سرانجام با حمایت مدیران ملی و محلی این شهرستان با حمایت مردم این شهر تخریب شد و قرار است با پیگیری شاهین فرجی فر، شهردار این شهر به یکی از بزرگ ترین میدان پارک های کشور تبدیل شود و سیمای مرکز این شهر تاریخی تغییرات عمده ای یابد.

این میدان پارک با حمایت یونسکو براساس المان هایی از علم و دانش در این میدان که در چهارراه سابق شیر و خورشید این شهر قرار گرفته، ایجاد خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه انتخاب شد

دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه برگزار شد و اعضای هیات رئیسه جدید انتخاب شدند.

پس از تشکیل اولین جلسه هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه با حضور 14 نفر از اعضا و یک نفر غیبت موجه، هیات رئیسه جدید اتاق کرمانشاه انتخاب و کیوان کاشفی با 14 رای بار دیگر به عنوان رئیس اتاق کرمانشاه انتخاب شد.

در این انتخابات نلسون حضرتی با 14 رای به عنوان نایب رئیس اول، جمشید رستمی با 14 رای به عنوان نایب رئیس دوم، عبدالله سخن سنج با 14 رای در سمت خزانه دار و بابک ترابی با 14 رای به عنوان منشی هیات رئیسه انتخاب شدند.