آرشیو شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۰
ورزش
۲۴

بعدازدعوت توسط کواچ

نادی: از تیم «ب» کم کم به اوج می رسم

علی نادی، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران پس از اینکه از سوی ولاسکو برای لیگ جهانی 2013 دعوت نشد با 2 مصدومیت شدید روبه رو شد که او را برای 2 سال از تیم ملی و بزرگترین آرزوهایش دور کرد.

حالاکواچ این فرصت را به نادی داده تا دوباره شایستگی هایش را برای حضور در تیم ملی نشان دهد. طبیعی است نادی هم که بارها برای تیم ملی ابراز دلتنگی کرده است از این اتفاق و بازگشت خوشحال باشد. کاپیتان پیشین تیم ملی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد دعوت شدنش به اردوی تیم ملی «ب»آن را شروع راه رسیدن به تیم «الف» می داند: «خوشحالم که به اردوی تیم ملی دعوت شدم و از طرفی برایم بهتر شد که کارم را از تیم «ب» شروع کردم. من لیگ سال گذشته را از دست دادم و نتوانستم بازی کنم به همین خاطر حضور در تیم «ب» باعث می شود تا کم کم به شرایط آرمانی نزدیک شوم.» نادی به شدت درحال پیگری وضعیت جسمانی خود است تا بازهم به اوج آمادگی برگردد: «به تازگی بازی 6 به 6 را شروع کرده ام و از نظر جسمی و روحی در حال نزدیک شدن به حدی که از خودم انتظار دارم، هستم.»

وی در مورد رفتن آرمین تشکری از تیم ملی و اضافه شدن شانس او برای قرار گرفتن در جمع 12 بازیکن نهایی رفتار او را رد کرد و آن را نادرست دانست: «به نظر من آرمین کار درستی نکرد و باید در اردو می ماند. من هم به این موضوع زیاد فکر نمی کنم و دوست دارم با اثبات توانایی هایم به تیم ملی برگردم نه با حذف شدن یک بازیکن.»

نادی در مورد اینکه تاکنون صحبتی با کواچ، سرمربی تیم ملی داشته یا خیر، گفت: «صحبتی با کواچ نداشته ام و سعی کردم تمرین خودم را با تمرکز بالاانجام دهم.» تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ جهانی، جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا در سال جاری آماده می شود.