آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۵۹۰۸
اجتماعی
۴

سلام ایران

پلاک های مخدوش: هموطن محترمی از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا کرده اند که به تخلفات راننده ها بخصوص کامیون ها و وانت بارهایی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود در جاده هراز می نمایند رسیدگی کنند زیرا بعضی از آنها با رانندگی خود جان مردم را به خطر انداخته و پلیس هم نمی تواند آنها را شناسایی کند.

ادغام دانشکده اقتصاد و دانشگاه خوارزمی: آقای اکبری اظهار کرده اند که مدت دو هفته است دانشکده اقتصاد و امور مالی که درخیابان سمیه واقع است به خاطر ادغام با دانشگاه خوارزمی در کرج تعطیل می باشد و برخی دانشجویان هم سر کلاس ها حاضر نمی شوند. لطفا پیگیری کنید.

حفظ قداست مسجد: شهروند محترمی گفته اند مسجد النبی جاییک در لواسان کوچک یکی از بزرگ ترین و زیباترین مساجد این شهر است، متاسفانه در ضلع شمالی این مسجد و بر کوچه رضوان دو باب مغازه و سه واحد خانه به سبک حلبی آباد ساخته شده و فاضلاب آنها هم مقابل مسجد روان است که به قداست این مسجد ضربه زده است. از شهرداری محترم تقاضای رسیدگی داریم.

بیمه سلامت: آقای عبدالرئوف رسولی عنوان کرده اند که دچار بیماری آب مروارید هستم که هرچه سریع تر باید جراحی شوم وگرنه منجر به نابینایی خواهد شد. دفترچه درمانی روستایی دارم که اعتبار آن به اتمام رسیده و قصد دارم دفترچه را تبدیل به بیمه سلامت نمایم اما می گویند باید به جنوب کشور مراجعه کنید، نمی دانم چه باید بکنم.

زمین خارج از محدوده: شهروند محترمی اظهار کرده اند که بنده حدود 25 سال است قطعه زمینی که متعلق به نیروی دریایی بوده و کمیته امداد آن را واگذار کرده در مسعودیه تهران خریداری کردم، این زمین سند منگوله دار هم دارد. شهرداری منطقه 15 آن را ثبت کرده و می گوید خارج از محدوده است؛ نه معوض می دهد و نه پول و نه خود زمین را تحویل می دهد. تقاضای رسیدگی داریم.