آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۲۲۳
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک می گوید نه مربی داریم، نه اردو و نه برنامه ریزی و با تعیین ورودی های جدید دوومیدانی برای المپیک ریو به نظرم کار برای حضور در این بازی ها بسیار سخت شده است.

رییس فدراسیون فوتبال تایلند به همراه دو نفر از نمایندگان این فدراسیون جهت ملاقات با علی کفاشیان و بازدید از امکانات آکادمی ملی فوتبال روز دوشنبه به تهران می آیند.

حمید علیدوستی، سرمربی تیم ملی نوجوانان تاکید دارد که دو ماه آینده باید تمرکزمان بیشتر روی استعدادیابی در شهرهای مختلف و اضافه شدن افراد جدید به اردو باشد.

طی حکمی از سوی مهدی تاج، نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، محمدرضا ساکت به عنوان مدیر بازاریابی سازمان لیگ منصوب شد.

پیمان اکبری به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران انتخاب شد.

فدراسیون بسکتبال تیم «هفت الماس» قزوین را به خاطر داشتن پنج بازیکن دوپینگی تعلیق کرد.

بعد از استعفای ماجک از سرمربیگری تیم ملی هندبال مردان، کمیته فنی در نظر دارد یک مربی خارجی را جایگزین او کند. جلسه تعیین سرمربی از میان 25 گزینه مدنظر فدراسیون سه شنبه در فدراسیون هندبال برگزار می شود.

انتخابات فدراسیون ورزش کارگری 9 اردیبهشت و انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

فدراسیون جهانی وزنه برداری روی سایت خود فهرستی از وزنه بردارانی قرار داده که در سال 2015 به طور حتم از آنها تست دوپینگ گرفته خواهد شد. البته اعلام این فهرست به این معنی نیست که از بقیه وزنه برداران تست گرفته نمی شود و ممکن است در طول مسابقات مختلف یا در اردوها از آنها تست گرفته شود، اما از وزنه بردارانی که نام شان در این لیست قرار دارد قطعا تست دوپینگ گرفته می شود. کشورهای چین و روسیه به ترتیب با 36 و 24 ورزشکار بیشترین نفرات را در این فهرست 135 نفره دارند. از ایران نیز بهداد سلیمی، کیانوش رستمی و نواب نصیر شلال باید تست دوپینگ بدهند.

زلاتان ایبراهیموویچ که به خاطر توهین به داوران لیگ فوتبال و کشور فرانسه چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود، به درخواست کمیته ملی المپیک فرانسه، محرومیتش به سه جلسه کاهش یافت.

رونالدینیو ستاره پیشین بارسلونا شایعه هایی که در مورد کناره گیری اش از فوتبال مطرح شده بود را رد کرد.