آرشیو دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۳۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

نمایش رادیویی برای اشتغال

نمایش رادیویی «بیدستان» که در 16 قسمت تولید می شود به موضوع ایجاد اشتغال، کارآفرینی، گردشگری و حفظ منابع طبیعی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مرضیه رشیدبیگی نویسنده سریال رادیویی بیدستان در این باره گفت: بیدستان نام فرضی منطقه ای کشاورزی است که خارج از تهران قرار دارد. این ملک که سال هاست از آن استفاده نمی شود، به صورت ارثیه به خواهر و برادری رسیده و آنها تصمیم دارند تا با فروش آن هتلی در تهران راه اندازی کنند، اما با حضور در منطقه متوجه جذابیت های گردشگری آن می شوند که این ماجرا سرآغاز داستان می شود. این نمایش به تهیه کنندگی شهریار کرمی و کارگردانی محمد عمرانی تولید می شود و در آن شهین نجف زاده، رضا عمرانی، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر، رامین پورایمان، سینا نیکوکار، قربان نجفی، میرطاهر مظلومی، فریدون محرابی، زهره مجابی، فریبا متخصص، بیوک میرزایی و... ایفای نقش می کنند.

سری پنجم برنامه صدا آزاد در رادیو جوان

سری پنجم مسابقه «صدا آزاد» رادیو جوان در بخش ترانه سرایی، خوانندگی و نوازندگی موسیقی سنتی و موسیقی پاپ اول اردیبهشت آغاز می شود.

داوری فصل پنجم مسابقه «صدا آزاد» را سالار عقیلی، کیوان ساکت، حمید حامی و افشین یداللهی به عهده دارند. این مسابقه به تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی ابوالفضل اینانلو و پیمان طالبی تولید می شود.