آرشیو دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۳۸
ورزش
۱۸

مدیرعامل استقلال: متاسفانه روز به روز شاهد افول تیم هستیم

قلعه نویی در گوشه رینگ

قرار بود از امیر قلعه نویی حمایت شود. این را افشارزاده مدیرعامل آبی ها در آستانه بازی با ملوان به ضرص قاطع گفت تا مبادا شایعاتی که پیرامون کادر فنی استقلال وجود دارد روی عملکرد تیم تاثیرگذار باشد. اما حالابه یکباره سمت و سوی صحبت ها تغییر کرده است. افشارزاده معتقد است همه امکانات مورد نیاز در اختیار قلعه نویی قرار داشته، اما نتایج قابل قبول نبوده است.

این اختلاف نظر شدید بعد از مصاحبه ای که امیر قلعه نویی با رادیو جوان انجام داد سر باز کرد. سرمربی استقلال با بیان این که تیمش هفت ماه است پولی دریافت نکرده، گفت: مشکلات مالی استقلال یکی از مسائلی است که در نتیجه نگرفتن ما موثر بوده است. مگر من بدم می آید که بازیکن خوب بگیریم. باشگاه مشکل مالی دارد و دلیل آن بحث واگذاری است. پولی در باشگاه نیست و با وجود تلاش های صورت گرفته خیلی از مشکلات همچنان پا برجاست.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.