آرشیو دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۳۸
حوادث
۱۹

زنی در آتش اعتیاد شوهرش سوخت

مرد معتادی که پس از زخمی کردن همسرش، او را آتش زده بود، توسط پلیس شهرستان کازرون دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بامداد پانزدهم فروردین امسال یکی از مسئولان بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون با ماموران انتظامی پاسگاه فامور از توابع این شهر تماس گرفت و خبر داد، زن پنجاه ساله ای به دلیل شدت سوختگی در خانه اش به آنجا منتقل شده و با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

برادر این زن گفت: خواهرم در خانه اش تنها بود که شوهر معتادش به آنجا آمد. بعد با وی درگیری پیدا کرد که با بالاگرفتن مشاجره شان، شوهرش وی را با ضربه های چاقو زخمی کرد و با ریختن نفت روی بدن خواهرم او را به آتش کشید. از طریق همسایه ها متوجه آتش سوزی شدم و بلافاصله خود را به خانه او رساندم و به کمک همسایه ها، خواهرم را نجات دادیم.

با وقوع این حادثه، جستجوی پلیس برای دستگیری عامل حادثه ادامه داشت تا این که چند روز بعد به پلیس گزارش شد که زن میانسال به دلیل شدت جراحات وارده و سوختگی فوت کرده است. با مرگ این زن روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد. ماموران مخفیگاه های متهم فراری را به طور نامحسوس زیرنظرگرفتند تا این که دو روز پیش مخفیگاه او در شهرستان ممسنی شناسایی شد و ماموران متهم را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من معتاد بودم و همین موضوع باعث بروز اختلاف هایی میان من و همسرم شده بود. روز حادثه دوباره میان ما درگیری رخ داد و من ابتدا با ضربه های چاقو او را زخمی کردم و بعد وی را به آتش کشیدم.

متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی ازوی ادامه دارد.