آرشیو سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۲۸۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir. پیامک: 30004699

حقوق کارگران: چرا مسئولانی که نقش مهمی در تعیین حقوق کارگران دارند، حقوق این افراد را مطابق تورم افزایش نمی دهند؟ کارگران، اقشار ضعیف جامعه اند که نیاز به توجه بیشتری دارند.

علی از تهران

شهردار گرگان؛ پیشتاز در سازندگی: به این وسیله از شهردار پرتلاش و زحمت کش گرگان به دلیل اینکه توانست در مدتی کوتاه کارهای بزرگی انجام دهد و اهالی این شهر را خوشحال کند، قدردانی می کنیم و امیدوارم مسئولان قدر چنین افراد بالیاقت و کاربلدی را بیشتر بدانند.

سیدجعفر از گرگان

میدان گل ها بدون گل! میدان گل های شهرک مارلیک کرج، هیچ گونه گل وگیاهی ندارد. از شهردار مارلیک تقاضا داریم پارک گل ها را دریابد!

وحید ارزبین از مارلیک کرج

سه راهی ورودی پایگاه هشتم شکاری و جایگاه گاز «سی ان جی» در اتوبان فرودگاه بین المللی اصفهان بسیار تنگ و تاریک و نامشخص است و نیاز به جدول بندی صحیح و وسیع و اصلاحات هندسی دارد. محمود بلیغیان از اصفهان

نابینا هستم، متاسفانه دو سال است که چشمانم را از دست داده ام و از همسرم هم جدا شده ام، یک فرزند دارم ولی اوضاع مالی مناسبی ندارم و نمی توانم خرج خود و فرزندم را بدهم، از دولت محترم تقاضای کمک دارم.

روشندل

خواهشمندم شهرداری فکری به حال اتوبوس های تجریش- راه آهن بکند. در ایستگاه نیایش بیشتر مواقع حدود20دقیقه طول می کشد تا اتوبوس ایستگاه را رد کند، هرکدام برای پرکردن مسافر تلاش می کنند و هدر دادن وقت مردم -که برخی از آنها ممکن است وقت دکتر داشته باشند- برای شان مهم نیست. واقعا مشکل خیلی بزرگی است، خواهشمندم رسیدگی بفرمایید.

بشیر

ما فرهنگیان ضمن احترام و پذیرش شعار دولت دکتر روحانی، خواهان تجدیدنظر بنیادی در وزارت آموزش وپرورش هستیم. لطفا دو شاخص سنوات خدمت و مدرک تحصیلی را پنج برابر لحاظ کنید. چگونه می شود معلم درآستانه بازنشستگی حکمش یک میلیون و 400 باشد و دریافتی او یک میلیون و صد هزار تومان!؟