آرشیو سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۱۰
فرهنگ و هنر
۲۳
سینما

رضاداد در جشن پنج سالگی برنامه «هفت»:جامعه از برنامه سازان انتظارات زیادی دارد

مشاور عالی رئیس سازمان سینمایی و دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر در جشن پنج سالگی «هفت» ضمن تبریک به دست اندرکاران گفت: این برنامه حافظ منافع کلی سینما است و امیدوارم در مسیری که در پیش گرفته، روز به روز جدی تر و پویاتر به فعالیت ادامه دهد و موفق باشد.

علیرضا رضاداد افزود: جشن امشب نشان دهنده این است که یا اوضاع تلویزیون خوب است یا «محمود گبرلو» تهیه کننده خوش انصاف و خوش حسابی است که پول همه را داده است. این روزها هر کس در تلویزیون کار می کند کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته است. وی تصریح کرد: با شناختی که از تلویزیون دارم می دانم پرداختن به موضوعی مثل سینما که التهاباتی در آن وجود دارد در تلویزیون مشکل است و درگیر ملاحظات متفاوت و متعددی خواهد بود. جامعه نیز انتظار بسیاری از برنامه سازان دارد. این پایمردی در پرتو یک درایت و هشیاری بوده در غیر این صورت ساخت چنین برنامه ای امکان پذیر نیست. دبیر جشنواره فیلم فجر در پایان اظهار کرد: از دوستان سابق این برنامه فریدون جیرانی و همکارانش و گبرلو و تیمش تشکر می کنم. محمود گبرلو مجری و تهیه کننده «هفت» در سخنانی گفت: زمانی که برنامه را آغاز کردیم، با شرایط خاصی مواجه بودیم و تلاش کردیم طوری جلو برویم که آرامش بین مخاطبان و اهالی سینما برقرار و تفاهمی بین همه اهالی سینما ایجاد شود. مجری «هفت» با هدف دانستن برقراری تعامل بین اهالی سینما، مردم و مسئولان تاکید کرد: تاکنون 265 قسمت از برنامه «هفت» گذشته است که البته 100 برنامه حاصل زحمات گروه قبلی برنامه بود و جا دارد مراتب سپاسگزاری خودم از آنها را اعلام کنم. البته آنها را به این جشن نیز دعوت کرده بودیم اما لابد گرفتار بودند که نتوانستیم در خدمت شان باشیم. در بخش دیگری از این جشن، علیرضا رئیسیان کارگردان سینما، رضا درستکار منتقد، غلامرضا موسوی تهیه کننده، سعید راد بازیگر و چند سینماگر دیگر به بیان خاطرات و انتظارات خود از برنامه هفت پرداختند.

جشن پنج سالگی برنامه «هفت» یکشنبه شب با حضور عوامل این برنامه جمعی از منتقدان، سینماگران و مسئولان سینمایی در هتل انقلاب برگزار شد.