آرشیو پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۱
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

لزومی برای استعفا از شورای شهر نمی بینم

رضازاده: وزارت نخواهد نمی توانم زور بگویم

رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری می گوید اگر وزارت ورزش اجازه حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون را به او ندهد، تابع قانون خواهد بود. او گفت: نمی توانم زور بگویم.حسین رضازاده درباره نامه ای که اخیرا رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس به وزارت ورزش جهت حضور او در انتخابات فدراسیون وزنه برداری ارسال کرده،تصمیم نهایی اش در خصوص حضور در انتخابات و...سخن گفت که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

* پس از اینکه شورای حل اختلاف اعلام کرد حضور من در انتخابات فدراسیون وزنه برداری بلامانع است امروز (دیروز) رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس نیز نامه ای به وزارت ورزش ارسال کرد مبنی بر اینکه مشکلی برای حضورم در انتخابات نیست. سازمان بازرسی کل کشور موضوع دوشغله بودن من را به شورای حل اختلاف ارجاع داد و در آنجا 7 رای مثبت از بین 9 نفر به من داده شد که مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم. با این شرایط لزومی ندارد که از شورای شهر استعفا دهم.

* من با رای مردم تهران به عضویت شورای شهر درآمدم و به همین دلیل نمی توانم به رای آنها پشت کنم. من نمی دانم که پس از این دو نامه وزارت ورزش چه تصمیمی می گیرد اما من تابع قانون هستم.

* اگر وزارت ورزش اجازه حضور در انتخابات را به من ندهد، نمی توانم زور بگویم. البته دوری از فدراسیون وزنه برداری برای من سخت است و اگر از ابتدا می گفتند که با حضور در شورای شهر دوشغله محسوب می شوم به شورا نمی رفتم.

*سال گذشته این مشکل را احمد دنیامالی و هادی ساعی داشتند و آنها باید پیگیر کار می شدند و اگر آن ها این کار را انجام می دادند شاید الان شرایط برای من راحت تر بود چرا که در اساسنامه شوراها آمده است که حضور در آن شغل افتخاری است و حق الزحمه ما به صورت ساعتی پرداخت می شود. یعنی اگر ما در جلسه ای شرکت نکنیم، حقوق مان از 70 ساعتی که باید پرداخت شود، کم می شود.

*الان نمی دانم وزارت چه تصمیمی خواهد گرفت. در صورت اجازه ندادن به من برای حضور در انتخابات وزنه برداری آن موقع تصمیم می گیرم اعتراض یا شکایتی به این موضوع داشته باشم یا نه. از الان معلوم نمی شود که چه کاری انجام می دهم.