آرشیو پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

لیگ برتر، جمعه وارد هفته بیست و هفتم می شود

آخرین روزنه امید استقلال و هجوم سپاهان به صدر جدول

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال جمعه 4 اردیبهشت با انجام چهار دیدار آغاز می شود.

لیگ برتر فوتبال ایران جمعه 4 اردیبهشت وارد بیست و هفتمین هفته خود می شود. در مهم ترین دیدارهای این روز سپاهان و استقلال برابر حریفان شان قرار می گیرند. در نخستین دیدار جمعه سپاهان در اصفهان از راه آهن پذیرایی می کند. سپاهانی ها فعلابا 47 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و تا رسیدن به صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله دارند. این سه امتیاز می تواند جمعه به حساب سپاهان واریز شود اما صدرنشینی این تیم به نتیجه دیدار پیکان با تراکتورسازی که یکشنبه برگزار می شود بستگی دارد. در دیگر بازی مهم جمعه، از ساعت 18 تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان نیز به دیدار هم می روند تا شهرآورد خوزستانی دیگری در لیگ برتر رقم بخورد. این دو تیم در جدول شرایط خوشایندی ندارند و هر دو کاندیدای سقوط به دسته پایین تر هستند. اما آخرین بازی جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و استقلال و پدیده رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. استقلال که تا سه هفته پیش یکی از بخت های اصلی کسب قهرمانی فصل چهاردهم بود، با چند نتیجه ضعیف تا رده پنجم سقوط کرده و حالاامیدوار است که دست کم بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. در سوی دیگر پدیده هفته گذشته با بردی که کسب کرد، توانست از پرسپولیس عبور کند و خود را به نیمه بالایی جدول برساند. این تیم پس از گذشتن از مانع پرسپولیس، حالامی خواهد در تهران استقلال را متوقف کند تا جایگاه خود را در میانه جدول تثبیت کند. سایر دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال یکشنبه 6 اردیبهشت برگزار می شود و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در آن روز برابر حریفان داخلی شان قرار می گیرند.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های به شرح زیر است:

جمعه 4/02/1394

*سپاهان اصفهان - راه آهن(ساعت 18) *گسترش فولاد تبریز - صبای قم(ساعت 18) *نفت مسجدسلیمان - استقلال خوزستان(ساعت 18) *استقلال - پدیده خراسان(ساعت 19:15)

یکشنبه 6/02/1394

*پیکان - تراکتورسازی تبریز(ساعت 17) *سایپای البرز - پرسپولیس(ساعت 17:30) *فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان(ساعت 18) *نفت تهران - ملوان بندرانزلی(ساعت 18)