آرشیو پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۱۲
حوادث امروز
۱۳

تیراندازی شوهر روانی برای کشتن همسر سابقش

گروه شوک: پلیس آلاباما یک مرد حسود روانی را که برای انتقام از همسر سابقش وارد خانه او شده و به سمتش تیراندازی کرده بود، بازداشت کرد.

به گزارش پلیس، «لیزا اسکینر» 52 ساله پس از جدایی از شوهرش «بردلی اسکینر»-59 ساله- همراه مادرش در خانه شخصی خود در آلاباما زندگی می کرد.

لیزا روز گذشته متوجه صداهای عجیبی از سمت گاراژ خانه شده و در حالی که سلاح ساچمه ای اش را با خود داشته با شوهر سابق خود بردلی برخورد کرده بود.

لیزا در این باره به پلیس گفت: بردلی در حالی که مسلح بود قصد داشت مرا بکشد. در همین زمان او به سمت من و من هم به سمت او شلیک کردم...

به گزارش پلیس در این تیراندازی بردلی زخمی شده اما لیزا صدمه ندیده است. اطلاعات پلیس حاکی است این شوهر روانی در زمان حمله با خود چاقو و یک سلاح کمری همراه داشت. مادر لیزا در زمان تیراندازی از ترس جان خود به خانه همسایه فرار کرده و بلافاصله با ماموران پلیس تماس گرفته و حمله داماد سابقش را اطلاع داده بود.

افسران پلیس پس از این تیراندازی زن و شوهر بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و خانه را محاصره کردند که یکی از ماموران با شلیک به لیزا این زن را مجروح کرد سپس زن و شوهر به وسیله اورژانس پلیس به بیمارستان منتقل شدند. پلیس می گوید به گمان آنکه خانم اسکینر –لیزا- به سمت شوهرش تیراندازی کرده و آماده شلیک به ماموران است یکی از ماموران به لیزا شلیک کرده و او را نیز زخمی کرده است.

«داریل لاسون» یک ستوان پلیس می گوید: لیزا به پلیس گفته شوهرش فردی معتاد به الکل و موادمخدر بوده و بسیار او را آزار داده است. آنها از یکدیگر جدا شده بودند اما بردلی به قصد انتقام با اسلحه سراغ وی آمده است.