آرشیو پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۱۲
فن آوری
۱۹
گیم نت

راهنمای یادگیری پانتومیم به صورت آنلاین

مانی آشتیانی

آخر هفته قطعا فرصت خوبی است تا بعد از یک هفته پر کار با خانواده دور هم جمع شوید. برای سپری شدن این زمان به بهترین شکل حتما هر یک از شما برنامه خاصی در ذهنتان دارید.

برای مثال می توانید کنار هم به تماشای یک فیلم بنشینید و یا از خاطرات گذشته بگویید. اما گاهی اوقات بد نیست برای تنوع یک بازی ساده را در کنار خانواده انجام دهید. بازی های مختلفی را می توانید انتخاب کنید که شاید بهترین گزینه آن پانتومیم باشد.

پانتومیم، بازی است که در عین سادگی می تواند شما را به چالش بکشاند. اگر می خواهید در آخر هفته پیش رو ساعت خوبی در کنار خانواده داشته باشید و بازی پانتومیم را هم به شیوه متفاوتی در کنار آن ها بازی کنید، بهتر است از اپلیکیشن <لامپ> استفاده کنید.

این بازی با الهام گرفتن از بازی های دست جمعی مانند پانتومیم و همینطور توجه به بازی آفتابه(که پیش از این در این بخش معرفی شده) طراحی شده است.

این بازی شما را راهنمایی می کند تا برخی اصطلاحات و کلمات که تبدیل آن به شکل پانتومیم بسیار سخت است را یاد بگیرید و به اجرا در بیاورید.

در این بازی شما باید عبارتی را که به صورت پانتومیم اجرا می شود را حدس بزنید. اگر هم این حدس زدن برایتان سخت است می توانید با خرید سکه هایی که از طریق بازی در اختیارتان گذاشته شده راهنمایی بگیرید. این بازی از 97 مرحله تشکیل شده است. به سبک همه بازی ها مراحل اول بسیار ساده است و رفته رفته مراحل سخت تر می شوند.

این بازی نوعی راهنمای پانتومیم است و به شما یاد می دهد که چطور پانتومیم بازی کنید. بازی جالب لامپ به صورت رایگان از طریق سایت کافه بازار در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.