آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۴۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

کافه سوال برای بی اخلاقی های دنیای مجازی

سهیل سلیمانی، تهیه کننده برنامه «کافه سوال» از پخش فصل جدید این برنامه با موضوع بی اخلاقی رسانه ای خبر داد.

سلیمانی در این باره به فارس گفت: فصل جدید برنامه تلویزیونی «کافه سوال» از امروز بعد از اخبار ساعت 20:30 از شبکه دو به مخاطبان ارائه می شود.

وی ادامه داد: بی اخلاقی رسانه ای در فضای مجازی کشور موضوعی است که در دو هفته آینده به آن خواهیم پرداخت. موضوع اصلی برنامه نیز اخبار و شایعاتی است که در شبکه های مجازی بسرعت دست به دست می گردد و هیچ منبعی نیز آنها را تائید یا تکذیب نمی کند.

سلیمانی اظهار کرد: روزانه مطالب بسیاری درباره افراد مختلفی در فضای مجازی منتشر می شود که از جمله آنها می توان به اخبار مربوط به مرگ چهره های شناخته شده اشاره کرد. ما این موضوعات را با حضور کارشناسان حوزه های مختلف نظیر روان شناسان، پلیس، مسئولان قضایی و... ارزیابی می کنیم و نظر دین اسلام را هم درباره چنین اتفاقاتی بازگو می کنیم.

وی گفت: بخشی از این برنامه را هم به قربانیان چنین اخباری اختصاص داده ایم که از بابت انتشار این موارد کذب زندگی شخصی و اجتماعی شان مختل شده و آسیب دیده اند.

برنامه کافه سوال روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه بعد از بخش خبری ساعت 20:30 از شبکه دو پخش می شود.

همچنین برنامه «دست هایش» که به مناسبت هفته کارگر تولید شده، از این شبکه به مخاطبان ارائه می شود. این برنامه که از ساعت 23 و 45 دقیقه به نمایش درمی آید، شامل بخش های متنوع و جذابی است. چند هنرمند هم به این برنامه می آیند که از میان آنها می توان به جمشید مشایخی و امیرحسین رستمی اشاره کرد.این برنامه با شعار «خنده اش را دوست دارم، چشم هایش را بیشتر، رنج هایش را دوست دارم، دست هایش را بیشتر» پخش می شود.