آرشیو یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۲۸۵
روزنامه فردا
۲۰
پوری پدیا PouriPedia

قبرستان به صورت خلاصه

پوریا عالمی

بهشت زهرا سال هاست آنلاین است. سایتش هم تقریبا به روزترین و کارآمدترین سایت خبری ایران است. توی سایت های دیگر اصولااخبار مرده و به دردنخور می گذارند اما توی سایت بهشت زهرا ممکن است خبر مرده بگذارند اما خبر مرده نمی گذارند و همه خبرهایشان زنده است هرچند خبر از احوال مردگان بدهد.

قبض روح

درواقع شما خبر سایت های دیگر را می خوانی، قبض روح می شوی. ولی توی سایت بهشت زهرا خبر آمار قبض روح را می خوانی و کسی با خودت کاری ندارد.

مرده و زنده

توی سایت های دیگر طوری گزارش می دهند و با طرف مصاحبه می کنند که مرده و زنده آدم بیاید جلو چشمش. ولی سایت بهشت زهرا کاری به زنده آدم ندارد.

منبع معتبر

مردم اعتقاد دارند سایت های خبری و رسانه ها و تلویزیون اصولاراستش را نمی نویسند و نمی گویند. اما سایت بهشت زهرا از این قاعده مستثناست و همیشه راستش را می گوید.

جست وجو

سایت بهشت زهرا یک جایی دارد برای جست وجوی مردگان. خود ما هفته ای یک بار می رویم توی سایت بهشت زهرا و اسممان را سرچ می کنیم تا ببینیم مرده ایم یا زنده. تعجب ندارد. ما وقتی مرده و زنده مان یکی است و با هم فرق ندارد، یک وقت دیدی مثلاچهارروز است مردی و فکر می کنی زنده ای و تا اسمت را توی سایت بهشت زهرا نبینی، باورت نمی شود مرده و زنده ات یکی شده است.