آرشیو یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۳
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

کی روش ماندنی شد

بعد از جلسه دیروز کارلوس کی روش و علی کفاشیان توافق شد تا این مربی پرتغالی به کارش در تیم ملی ادامه دهد. پس از این نشست حسنی خو نماینده وزارت ورزش در مذاکرات گفت: از کفاشیان تشکر می کنم. همچنین از کی روش هم کمال سپاس را دارم. به تفاهم نامه ای رسیده ایم. در این تفاهم نامه قرار شد در سال همدلی دولت و ملت همه مجریان ورزش تلاششان را برای موفقیت در نظر بگیرند. سرمربی تیم ملی براساس قرارداد به وظایف خود عمل کند. همچنین وی برنامه های خود را براساس شرایط فدراسیون ارائه کند. وی افزود: تصمیم گرفته شده با کی روش کار شود و اگر کسی تمایلی به این کار ندارد می تواند از فدراسیون فوتبال برود. موفقیت تیم ملی یک مسابقه برد- برد است. اگر کی روش موفق شود به فوتبال ما کمک کرده است و در غیراین صورت فوتبال ما لطمه دیده است.

هفته‎های پایانی لیگ زیر ذره‎بین کمیته‎ اخلاق

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادعا می کند که به درخواست باشگاه صبا در بازی هفته گذشته با پیکان ناظران ویژه برای این بازی در نظر گرفته بوده است. محمدزاده همچنین یادآور شد: ما برای هفته های آخر لیگ نظارت های ویژه ای را در نظر گرفته ایم و مطمئن باشید لحظه به لحظه اتفاقات بازی ها را رصد می کنیم. شما تردید نکنید که هیچ اتفاقی از چشم کمیته اخلاق پنهان نمی ماند.

پرونده تخلفات 2 بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی

جمشیدی مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس می گوید، براساس گزارش رسیده، کمیته انضباطی درباره تخلفات محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی تصمیم گیری می کند.

تاریخ دیدارهای حذفی لیگ قهرمانان آسیا

بازی های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا که بعد از مرحله گروهی انجام می شود طی روزهای 29 و 30 اردیبهشت و 5 و 6 خرداد ماه برگزار خواهد شد. این مرحله از رقابت ها در این فصل به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. همچنین بنابر اعلام بخش امور ورزشی باشگاه، تیم هایی که به عنوان تیم اول گروه صعود خواهند کرد در بازی اول میهمان و در بازی برگشت میزبان خواهند بود.