آرشیو یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۷
خبر
۸

سایه روشن

در گلستان خبری از تندروی نیست

انتخاب نوشت: امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن اظهار علاقه و ارادت مردم استان گلستان به بیت امام به ویژه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی گفت: «متاسفانه در هفته گذشته مطالبی در برخی از سایت ها منتشر شد که بی انصافی در حق بیت امام خمینی (ره) و بی توجهی به آنهاست.» آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: «با توجه به ارادت مردم استان گلستان به امام خمینی (ره) و انتشار مطالبی علیه بیت ایشان، خواستم به ملت ایران بگویم که ذهنیت منفی در آنها ایجاد نشود و در استان گلستان، خبری از این تندروی ها نیست.»

یاسر هاشمی: پدرم هر روز وقایع را یادداشت می کند

خبرآنلاین نوشت: روزنامه آرمان به نقل از یاسر هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای هاشمی هر شب، قبل از خواب دفتر را برمی دارد و شروع به نوشتن خاطرات می کند. آنچه از صبح رخ داده است را دقیق می نویسد. از اول فروردین سال 60 ایشان شروع به نوشتن خاطرات کرده اند که نخستین جلد در کتابی با نام «عبور از بحران» را خود من منتشر کردم. ایشان هر روز که به خانه می رسند، شروع به نوشتن می کنند که مثلافلانی به ملاقات آمد و در آن چه گفته شد یا آمار و ارقام مهم روز را می نویسند که معمولایک صفحه کامل می شود.

چشمان حسین قندی اهدا شد

ایرنا نوشت: چشمان حسین قندی، استاد روزنامه نگاری با رضایت همسر و فرزندان او اهدا شد. حسین قندی که او را به عنوان سلطان تیتر می شناختند روز پنج شنبه به دیار باقی شتافت. پیکر او دیروز تشییع و در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

معلم به خانه شکیلامی رود

ایرنا نوشت: در پی انتشار خبری با عنوان «اخراج دختر بچه دانش آموز از مدرسه به خاطر پیوند کلیه» مسوولان آموزش و پرورش کهریزک تصمیم گرفتند تا به منزل دختر بچه یاد شده معلم خصوصی بفرستند. شکیلارخشانی روز 23 دی ماه سال گذشته تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفت.