آرشیو یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۴۳
سیاسی
۲

رئیس جمهور چهارشنبه به استان فارس سفر می کند

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، روز چهارشنبه به استان فارس سفر می کند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد احمدی، استاندار فارس دیروز در نشست خبری تشریح برنامه های شانزدهمین سفر استانی رئیس جمهور افزود: دیدار با مردم در صحن حرم مطهر شاهچراغ(ع) نخستین برنامه سفر رئیس جمهور به استان فارس خواهد بود.

احمدی افزود: دیدار با علما و روحانیون، ایثارگران، عشایر، برگزیدگان و نخبگان بخش اقتصادی و سرمایه گذاری از دیگر برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس پیش بینی شده است.

استاندار فارس اضافه کرد: 14 نفر از وزرا و معاونان رئیس جمهور نیز با حضور در شهرستان های این استان مسائل و مشکلات مردم را بررسی و در شورای اداری استان فارس برای تصمیم گیری مطرح خواهند کرد.

احمدی در مورد پروژه های قابل پیگیری و تصویب در سفر رئیس جمهور هم گفت: تخصیص اعتبار بیشتر به آزادراه شیراز اصفهان به گونه ای که ظرف دو سال آینده به بهره برداری برسد، تامین اعتبار لازم برای اجرای راه آهن شیراز لار جهرم بندرعباس و شیراز اهواز به منظور تکمیل رینگ راه آهن استان از مهم ترین مواردی است که در سفر رئیس جمهور به فارس دنبال خواهد شد.

وی افزود: مباحث مربوط به مسائل فرهنگی از جمله تالار مهر شیراز و ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود این شهر و همچنین متروی شیراز نیز در دستور کار قرار دارد و به عنوان یکی دیگر از اولویت ها در این سفر پیگیری خواهد شد.