آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۵
صفحه آخر
۱۲

قتل عام آوارگان جنگی جنایت تازه آل سعود در یمن

جنگنده های ائتلاف سعودی در تازه ترین جنایات خود آوارگان یمنی را در مناطقی بین عدن و لحج در جنوب یمن هدف قرار دادند و ده ها نفر از زنان و کودکان را به خاک و خون کشیدند.

تجاوز سعودی ها به یمن به رغم اعلام آتش بس نمایشی، همچنان ادامه داشته و همه روزه قربانی می گیرد. در تازه ترین جنایت سعودی ها، آوارگان و آسیب دیدگان جنگی مورد هدف قرار گرفتند. به گزارش تسنیم، منابع محلی در لحج اعلام کردند که جنگنده های سعودی تجمع خانواده های آواره را در مناطقی بین عدن و لحج در جنوب یمن هدف قرار دادند که طی آن شمار زیادی از خانواده ها به شهادت رسیدند. از تعداد دقیق شهدای این حملات تاکنون خبر دقیقی منتشر نشده است. شبکه تلویزیونی المسیره نیز اعلام کرد که مناطق «الملاحیظ» و «المنزاله» در استان صعده یمن هدف حمله موشکی و خمپاره ای عربستان سعودی ها قرار گرفت. همچنین جنگنده های سعودی در ادامه جنایات خود در یمن یک مدرسه دخترانه در شهر تعز را بمباران کردند. دو منطقه «الملاحیظ» و «المنزاله» در استان صعده نیز از حملات توپخانه ای و موشکی سعودی ها در امان نماند. دیروز حتی خبر رسید، جنگنده های سعودی یک اتوبوس مملو از مسافر را در استان لحج هدف قرارداد که طی آن 20 تن شهید شدند. در بمباران خانه های مردم در «تعز» نیز 15 تن شهید شدند.

برخی منابع رسانه ای اما از پرواز گسترده جنگنده های جاسوسی سعودی بر فراز استان «صعده» خبر می دهند.

از سوی دیگر همزمان با ادامه تجاوز ائتلاف ضد یمن به رهبری آل سعود به مناطق مختلف یمن، کمیته انقلابی مردم این کشور با انتشار بیانیه ای خواستار برگزاری تظاهرات گسترده در محکومیت این حملات در صنعا شد. این کمیته همچنین خواستار برگزاری تجمعات اعتراض آمیز شهروندان یمنی خارج از این کشور در مقابل سفارت خانه های یمن در اعتراض به ممانعت از بازگشتشان به یمن شد.

آل سعود با فرماندهی رژیم صهیونیستی و حمایت های مستقیم آمریکا در حال نسل کشی در یمن است.