آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۵
صفحه آخر
۱۲

دفاع دیکتاتور از دیکتاتور، حسنی مبارک: ژنرال سیسی فردی با درایت و لایق حکومت بر مصر است!

دیکتاتور مخلوع مصر ضمن تعریف و تمجید از «عبدالفتاح سیسی» دیکتاتور جانشین خود، وی را فردی بادرایت و لایق حکومت بر مصر خواند.

به گزارش تسنیم، «حسنی مبارک» دیکتاتور برکنار شده مصر یکشنبه شب در گفت وگوی تلفنی با «احمد موسی» در شبکه ماهواره ای در اظهاراتی طنزآمیز گفت: ««عبدالفتاح سیسی» از جمله افرادی است که معنای حاکمیت ملی و قداست خاک وطن را می فهمد و من از مصری ها می خواهم که پشت وی بایستند زیرا مصر با چالش های بزرگی مواجه است.»

دیکتاتور پیشین مصر افزود: «ای مصری ها در پشت «سیسی» بایستید، من به مصر خوش بین هستم، هیچ رئیس جمهوری به تنهایی قادر به انجام وظایفش نیست، من به درایت «سیسی» اطمینان دارم و این وظیفه هر مصری است که در پشت وی بایستد تا مصر این مرحله دشوار را پشت سر بگذارد.»

دیکتاتور برکنار شده مصر که پرونده قطوری در اختلاس، جنایت و خدمت به رژیم صهیونیستی دارد، و به لطف دستگاه قضایی وابسته مصر تبرئه شده، در حالی از «سیسی» دفاع کرد که هیچ اشاره ای به جنایات وی نکرد. اقدامات انجام شده توسط «سیسی» در دو سال اخیر وی را به «دیکتاتوری مدرن» تبدیل کرده است.

«عبدالفتاح سیسی» در دوران ریاست جمهوری خود ضمن تروریستی اعلام کردن اخوان المسلمین، هزاران نفر از اعضای این گروه را دستگیر و صدها تن را نیز به قتل رسانده است.

یکی از معروفترین احکام دادگاه قضایی مصر در هفته های اخیر، محکوم کردن «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده این کشور به 20 سال زندان است.

با دستور همین دیکتاتور لایق! هزاران نفر از مخالفان به اعدام، زندان های طویل المدت و... محکوم شده اند.

چندی پیش حکومت همین دیکتاتور، حماس را که در خط مقدم جنگ با رژیم صهیونیستی است گروه تروریستی اعلام

کرد و...