آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۵
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

معاون وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: قاطعانه مانع حضور دو شغله ها در ورزش می شویم

معاون وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که وزارتخانه قاطعانه مانع حضور دو شغله ها در ورزش می شود. او هم چنین درباره مالیات کی روش گفت که فدراسیون فوتبال مسئول این بدهی است نه وزارتخانه.

نصرالله سجادی پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون و ز نه بر د ار ی در جمع خبرنگاران به سوالات مختلف پاسخ داد که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

* انتخابات به خوبی و طبق روال برگزار شد و مشکلی در برگزاری آن وجود نداشت. حضور وزیر هم به خاطر حساسیت این انتخابات نبود. وزیر به صورت سرزده به مجامع می آید.

* امروز(دیروز) روشن بود که رضازاده نمی تواند در مجمع حضور پیدا کند و این امر حساسیتی را به وجود نیاورده بود. امسال باید تلاش کنیم تا سهمیه المپیک را به دست بیاوریم و به همین دلیل وزیر نگاه ویژه به این رشته دارد.

* رضازاده چندی پیش به دفتر من آمد و من شرایط را به او گفتم. براساس قانون ما 100 درصد مانع حضور افراد دو شغله می شویم و ملزم به اجرای قانون هستیم. البته رضازاده تشخیص داده است که در جای دیگری می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

*طرف قرارداد کا ر لوس کی روش فدراسیون فو تبا ل است.در قرارداد کی روش آمده که پرداخت مالیات بر عهده فدراسیون فو تبا ل است و ما کمکی که در این زمینه می توانیم انجام دهیم پرداخت بودجه سال 94 فدراسیون فوتبال زودتر از موعد مقرر است و در نهایت تصمیم برای پرداخت مالیات به کی روش بر عهده فدراسیون فو تبا ل است.

* به نظرم انتشار اساسنامه ای که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است امر پسندیده ای نیست. در این زمینه افراد مختلف و بخش ها در حال اظهارنظر هستند و هنوز این اساسنامه غیرقابل استناد است و در عین حال قانونی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده است نمی تواند مورد استناد قرار گیرد.