آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

نشست اصلاح طلبان در کرمانشاه به مشت و لگد بین یکدیگر منجر شد

نشست اصلاح طلبان استان کرمانشاه برای تشکیل شورای مشورتی در استان منجر به زد و خورد و شکایت از یکدیگر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست اصلاح طلبان استان که چندی پیش برای تشکیل شورای مشورتی 15 نفره در استان برگزار شد. با مجادله دو نفر از اصلاح طلبان به تشنج و سپس بگو مگو و درگیری لفظی و در نهایت به درگیری فیزیکی و زد و خورد و مشت و لگد بین این افراد و همراهان آنها منجر شد که سرانجام با دخالت پلیس 110 در محل موقتا درگیری متوقف شد.

پس از این مجادله؛ درگیری اصلاح طلبان با یکدیگر در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، محافل داخلی و رسانه هایی که در اختیار دارند ادامه یافت تا اینکه پس از صدور بیانیه های رنگارنگ و کوتاه و بلند، موضوع ارسال نامه برای یکدیگر با مرقوم کردن نسبت هایی به یکدیگر موجب شد تا فعالان سیاسی به خط و نشان به یکدیگر بپردازند.

این گزارش حاکی است موضوع از این فراتر رفت و کار به طرح شکایت در مراجع قانونی کشیده شد و البته معلوم نیست که این آخرین ایستگاه ماجرا باشد.

حسن علی مهدوی چشمه گچی در مورد ماجرای درگیری پیش آمده و نامه لطیف صفری، مدیرمسئول نشریه توقیف شده نشاط اظهار کرد: پس از ماجرای درگیری رخ داده در جلسه اصلاح طلبان استان کرمانشاه، اتفاقات دیگری رخ داد.

دبیر کل حزب توسعه کرمانشاه با بیان اینکه لطیف صفری نامه ای برای من ارسال کرد و در آن الفاظی در مورد بنده به کار برده، تاکید کرد: روز یکشنبه وکیل من شکایتی تنظیم و دیروز آن را تقدیم دادگاه کرده است.

وی افزود: لطیف صفری در سالن برگزاری همایش اصلاح طلبان با به کار بردن الفاظ زشت به من توهین کرد و به همین دلیل و همچنین نامه توهین آمیز وی به من، از وی به مراجع قانونی شکایت کرده ام.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه به اتهام نشر اکاذیب، توهین، اهانت، افترا، تشویش اذهان عمومی و تحریک افراد حاضر در سالن برای حمله به من از لطیف صفری شکایت کرده ام، تاکید کرد: قصد کوتاه آمدن از شکایت خویش را ندارم و موضوع را از طریق قانون پیگیری می کنم.