آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۵
اخبار کشور
۱۰

ادعای جدید سایت هاشمی: خاطره «مرگ بر آمریکا» به داد مذاکرات ژنو رسید!

سایت هاشمی رفسنجانی در مطلبی جدید مدعی شد خاطره وی در رابطه با نظر امام درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا به داد مذاکرات ژنو رسید!

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در قالب حاشیه نگاری دیدار دانشجویان با رئیس مجمع، ادعاهای جالبی در خصوص «نقش خاطرات هاشمی رفسنجانی» در پیشرفت مذاکرات مطرح کرده است، که در بخشی از آن آمده است: خدا می داند قلب آقای هاشمی چقدر این روزها، خون است! عمارتی که از برادری بین کشورهای اسلامی ساخته بود را امروز غرق آتش می بیند. تندروها بر آتشش می دمند. صهیونیست ها هم از دیدنش می خندند. خون دلش هم شده سهم هاشمی. برای او که حاضرست حتی جانش را بدهد. تا برادرکشی ها را یک روز هم که شده، زودتر تمام کند!

در ادامه نوشته سایت هاشمی و پس از مقدمه چینی فوق آمده است: اوج حمله دلواپسان مهرماه 92 بود. بعد از تلفن اوباما به روحانی. در همان روزها «خاطره هاشمی» از امام و لزوم حذف شعار مرگ بر آمریکا در صورت تغییر رفتارشان، به داد مذاکرات رسید. هاشمی آن روز سپر حملات دلواپسان شد تا توافق ژنو بدست بیاید. بغض دلواپسان از خاطرات هاشمی چندان هم بیراه نیست. شکست لشگری از رسانه آن هم مقابل 5-4 خط خاطره خیلی گوارا نیست!