آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۸۳۶۸
ورزش
۱۱

خبر

نژادفلاح: از تصمیم برانکو حمایت می کنیم

مسئول اجرایی پرسپولیس گفت: اگرسرمربی تیم 11 بازیکن را هم کنار بگذارد، من با قدرت از تصمیم او حمایت می کنم. نژادفلاح اظهار داشت: برانکو مربی بزرگی است که در پایان فصل پرسپولیس را پذیرفت و او هنوز فرصت مناسبی نداشته که آنطورکه می خواهد پرسپولیس را آماده کند.وی خاطرنشان کرد: من موافق خصوصی سازی هستم و تا فوتبال خصوصی نشود درست نخواهد شد اما استقلال و پرسپولیس اولین تیم ها هستند و بهتر است خصوصی سازی از14 تیم دیگر لیگ برتر انجام شود چون آزمون و خطا را در پاس و راه آهن انجام دادیم و دلیل ندارد که این موضوع را به سایر تیم ها تعمیم دهیم.

کی روش: پس ازجلسه استارت می زنیم

سرمربی تیم ملی گفت: امروز جلسه ای با هیئت رئیسه خواهم داشت تا تکلیف خیلی از مسائل روشن شود. کی روش درمورد اینکه چه زمانی کارش را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد، گفت: اجازه دهید جلسه برگزار شود تا پس از آن

راحت ترصحبت کنم.

ازارد بهترین بازیکن انگلیس

ستاره ملی پوش و بلژیکی تیم چلسی بهترین بازیکن لیگ انگلیس شد.ادن ازارد پس از ماه ها درخشش در پیراهن آبی رنگ این عنوان مهم را کسب کرد.وی 13 گل برای تیم تحت امرمورینیو زد تا چلسی اکنون با صدرنشینی، درآستانه کسب مقام قهرمانی لیگ برتر قرارگیرد.

جانبازان ومعلولین دراردوی جهانی

شش تیرانداز برای شرکت در دومین مرحله اردوی آمادگی مسابقات جهانی ترکیه، به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولین دعوت شدند. تیم ملی کشورمان 19 اردیبهشت تهران را به منظور شرکت در مسابقات جهانی به مقصد ترکیه ترک می کند.