آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۴۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

فانوس خیال برای ادبیات جهان

تولید برنامه «فانوس خیال» در رادیو نمایش آغاز شد و اجرا و نویسندگی این برنامه را ایوب آقاخانی به عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، آقاخانی درباره این برنامه گفت: در برنامه فانوس خیال که برنامه ای نیم ساعته و شبانه است داستان های شهیر و موثر ادبیات جهان بررسی می شود. در این برنامه، ادبیات جهان، بخصوص ادبیات معاصر مرور شده و رمان ها و داستان های معروف نقد و بررسی می شود.

خشونت با کودکان در میوه زندگی

تاثیر منفی خشونت و تحقیر فرزند موضوع امروز برنامه میوه زندگی رادیو تهران است که ساعت 10 و 30 دقیقه پخش می شود. این برنامه با ارائه مشاوره به سوالات والدین درباره تربیت کودکان پاسخ می دهد.

بوطیقا برای«تاریک ماه»

برنامه بوطیقای رادیو فرهنگ امروز میزبان منصور علیمرادی نویسنده، شاعر و روزنامه نگار کرمانی خواهد بود تا با وی درباره زندگی و داستان هایش گفت وگو کند.

این برنامه امروز ساعت 14 و 30 دقیقه به تهیه کنندگی رسول تسلیمی و کارشناسی محسن حکیم معانی پخش می شود از آثار علیمرادی می توان به شروگ ماه، لیکوهای رودباری، زیبای هلیل، آوازهای عقیم باد و... اشاره کرد.

شادی در سلام جوانی

برنامه سلام جوانی امروز در رادیو سلامت به موضوع نقش شادی در سلامت جسم و روان می پردازد.

این برنامه امروز از ساعت 19 و 10 دقیقه با حضور فربد فدایی روان شناس و علی آقابابا کارشناس مذهبی به موضوع نقش شادی بر سلامت اختصاص دارد. همچنین برنامه خانه ما از ساعت 20 و 50 دقیقه با حضور ابراهیمی مقدم روان شناس به بررسی روان شناختی ویژگی های افرادی که دیگران را مسخره می کنند، می پردازد.