آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۴۵
ورزش
۱۸

دلیل محرومیت ملی پوش جودو

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: حامدملک محمدی پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی از دادن تست دوپینگ ممانعت کرد که همین موضوع باعث شد 6 ماه محرومیت برای او در نظر گرفته شود.

به گزارش فارس، آرش میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که گویا تست دوپینگ ملک محمدی مثبت اعلام شده و این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: محمدملک محمدی پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی از دادن تست دوپینگ ممانعت کرد که همین موضوع باعث شد 6 ماه محرومیت برای او در نظر گرفته شود.

زیرا با توجه به قانونی که وجود دارد ممانعت از انجام تست حکم انجام دوپینگ را دارد به همین دلیل او شش ماه محرومیت دارد اما خدا مرادی پس از این که تست دوپینگش مثبت اعلام شد دو سال برای او محرومیت در نظر گرفته شد که تا به امروز یک سال و نیم از دوران محرومیت او سپری شده، به هر حال ما اسامی را اعلام نکردیم و با این کارها خواستیم آبرو داری کنیم و بازیکنانی که با سن کم تست دوپینگ آنها مثبت اعلام شده انگیزه شان را از دست ندهد.

میراسماعیلی در مورد حضور جواد محجوب در مسابقات چوخه گفت: محجوب استعداد خوبی در جودو دارد و تا به امروز مدال های خوشرنگی را نیز برای تیم ملی کسب کرده است. او اگر تمرکز خود را بیشتر روی جودو بگذارد می تواند مدال های خوشرنگ تری را کسب کند. با توجه به پاداشی که در مسابقات جوخه کسب می کند او یک مقدار از لحاظ مالی ساپورت شده است اما ناگفته نماند ما تصمیم گرفتیم روی دو سه جودکاری که شانس حضور در المپیک را دارند از لحاظ مالی بیشتر تمرکز کنیم تا آنها با آرامش خوبی در مسابقات شرکت کنند.