آرشیو چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۱۷
حوادث امروز
۱۳

مرگ خانم پرستار در بیمارستان خارج از خط جنایت

گروه شوک: مرگ تلخ خانم پرستار در یکی از بیمارستان های تهران یک سناریوی جنایی نبوده است.

پلیس آگاهی پس از تجسس های تخصصی پرده از راز این سناریوی جنجالی برداشت. از ساعت 7 غروب هفتم اردیبهشت ماه سال جاری وقتی پیکر بی جان پرستار 34 ساله ای در سرویس بهداشتی بیمارستان امام سجاد (ع) تهران واقع در میدان فاطمی پیدا شد، تجسس های قضایی و پلیسی در دستور کار قرار گرفت. بازپرس ویژه قتل و تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی به همراه تیم تجسس کلانتری 125 یوسف آباد در این بیمارستان حاضر شدند و به بررسی های میدانی بالای سر جسد خانم پرستار دست زدند. کارآگاهان پی بردند که قربانی حادثه در طبقه پنجم و داخل سرویس بهداشتی رختکن بانوان قربانی مرگ مرموزی شده است.

وقتی جسد این زن جوان از سوی کارشناسان تشخیص هویت و پزشکی قانونی تحت معاینه قرار گرفت، مشخص شد هیچ جنایتی رخ نداده است و روی بدن خانم پرستار جز نشانه هایی از مسمومیت دارویی هیچ آثاری از ضرب و جرح، کبودی و آثار ضربات چاقو حتی خفگی وجود نداشته است.

کارآگاهان در تحقیق از همکاران این زن پی بردند که قرار بود خانم پرستار در اتاق عمل حضور یابد که وقتی غیبتش طولانی شده است، به جست و جوی وی پرداخته و جسدش را در رختکن بانوان پیدا کردند. تیم قضایی و پلیسی که یک سرنگ را در نزدیکی جسد پیدا کرده بودند، پس از بررسی های ابتدایی پی بردند که محتوای سرنگ دارویی بوده است و احتمالا خانم پرستار به خاطر برآورد اشتباه در میزان تزریق آن دچار شوک مرگبار شده و از پای درآمده است.

بنابر این گزارش، بازپرس جنایی با وجود اینکه تجسس ها نشان داد که هیچ قتلی رخ نداده است، برای روشن شدن ابهامات دستور داد جسد به پزشکی قانونی تهران انتقال یابد و با آزمایش های سم شناسی و آسیب شناسی جزئیات مرگ وی را فاش کنند. این گزارش حاکی است ماموران اداره 10 پلیس آگاهی نیز با وجود اطمینان از اینکه جنایتی رخ نداده است، در حال تحقیق در زمینه مسمومیت دارویی خانم پرستار هستند.