آرشیو چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۱۷
صفحه آخر
۲۳

با نمایشگاه بیست و هشتم

تمدید زمان ثبت نام بن کارت کتاب

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار، از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت های الکترونیک خرید کتاب خبر داد.

به گزارش ایسنا، نیکنام حسین پور با اعلام خبر فوق گفت: سایت ثبت نام از روز یکشنبه ششم اردیبهشت باز است و دانشجویان فرصت دارند تا روز پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه جهت ثبت نام اقدام کنند.

ورود 5 محموله کتاب خارجی به نمایشگاه

مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ورود 5 محموله جدید کتاب خارجی با وزنی حدود 120 تن به گمرک نمایشگاه خبر داد. حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به ورود محموله های جدید کتاب به کشور اظهار کرد: طی روزهای گذشته 5 محموله جدید کتاب از طریق راه های زمینی و دریایی وارد کشور شده و راهی نمایشگاه کتاب شده است.

عرضه بیش از 30 هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان

مسئول سالن ناشران بخش کودک و نوجوان از برپایی 300 غرفه در بخش کودک و نوجوان خبر داد و گفت: در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیش از 30 هزار عنوان کتاب ویژه کودک و نوجوان عرضه خواهد شد. برزو سریزدی گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب در بخش سالن های کودک و نوجوان 316 غرفه برپا کرده ایم که 300 باب آن به ناشران تعلق دارد و 16 غرفه دیگر آن در اختیار مدیریت، حراست، امداد و اطلاع رسانی نمایشگاه است.