آرشیو چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۴۶
ورزش
۱۸

تاکید دوباره برانکو: صادقیان جایی در پرسپولیس ندارد

سرمربی پرسپولیس ضمن استقبال از جریمه مالی سنگین محمدرضا خانزاده به دلیل تخلف انضباطی بار دیگر یادآور شد که پیام صادقیان جایی در تیمش ندارد.

به دنبال زد و خورد محمدرضا خانزاده با یک هوادار پرسپولیس و محکومیت او به کسر 30 درصد مبلغ قرارداد، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ ها گفت:تصمیمی که گرفته شد، تصمیم مشترک باشگاه و کادر فنی بود و من کاملادر جریان آن بودم. خانزاده 30 درصد جریمه مالی شده و این جریمه سنگینی است. او اجازه تمرین کردن دارد، اما در بازی با پیکان او محروم انضباطی است و نمی تواند بازی کند و درباره بازی کردنش در دیدارهای آتی، بعد از بازی با پیکان تصمیم گیری می شود در صورتی که این بازیکن مرتکب رفتار غیر حرفه ای دیگری شود تصمیمات سخت تری برایش خواهیم گرفت.

سرمربی پرسپولیس توضیحی هم درباره این اظهارنظر خود در یک محفل خصوصی مبنی بر این که «این بی ادب ترین تیمی است که در عمرم دیده ام»، به سایت باشگاه گفت: غیر از مورد خانزاده و صادقیان ما دیگر مشکل و موضوع خاصی نداشته ایم و دلیلی ندارد بخواهم درباره شاگردانم چنین حرفی بزنم.

برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس مشکل انضباطی نداشته اند. آنها کارشان را انجام می دهند. پیام صادقیان بود که آیین نامه رفتاری پرسپولیس و قواعد فوتبال حرفه ای را رعایت نکرد و من تصمیم گرفتم او را کنار بگذارم.

برانکو در پاسخ به این پرسش سایت باشگاه که آیا صادقیان شانسی برای بازگشت تا پایان فصل خواهد داشت، به بیان این کلمه بسنده کرد: خیر!