آرشیو یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۲۹۰
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•سرعت لاک پشتی اتوبوس ها: حداکثر سرعت مجاز برای اتوبوس های شرکت واحد 50 کیلومتر تعیین شده است، در حالی که برخی مسیرها بزرگراه است و رانندگی با سرعت پایین، حادثه ساز است و از طرفی هم مسافران دیر به مقصد می رسند، بنابراین از مسئولان شرکت واحد تقاضا داریم درباره سرعت اتوبوس ها تجدیدنظر کنند.

یوسف کیقبادی

•قیمت های متفاوت: چرا هر صنفی و هر فروشنده ای به دلخواه اجناس خود را با قیمت های متفاوت به فروش می رساند و چرا مسئولان سازمان بازرگانی (تعزیرات حکومتی)، در پیگیری این گونه تخلف ها از مسئولیت خود شانه خالی می کنند؟

شیما اشراقی

•از نمازگزاران مسجد نظام مافی، واقع در جنت آباد هستم. حدود یک سال است درخواست کرده ایم که برای این مکان پله برقی نصب کنند ولی متاسفانه این کار را نکرده اند. در تاریخ 21 فروردین ماه دو خانم در این مکان تصادف کردند که یک نفر از آنها فوت کرد و یک نفر دیگر در کما به سر می برد. تا کی باید شاهد کشته شدن هموطنانمان باشیم؟

•مدتی پیش از اتوبوس های تجریش به میدان امام استفاده کردم که واقعا به صراحت می توانم بیان کنم که در این 50 سال عمری که کرده ام، اتوبوسی با این وضعیت را ندیده بودم. اکثر صندلی های آن شکسته بود و بسیاری هم کثیف بود. با سامانه 1888 تماس گرفتم و وضعیت را برای آنها شرح دادم و چون پلاک خودرو مخدوش بود، موفق نشدم پلاک را به درستی یادداشت کنم. متاسفانه این سامانه پاسخ درستی به من نداد.

•مسئولان مرتب تاکید دارند که تورم کاهش پیدا کرده است در حالی که ما شاهد گرانی های بیشتری هستیم. افزایش 14درصدی حقوق برای اقشار ضعیف جامعه که میزان دریافتی آنها بسیار پایین است عادلانه نیست و زندگی آنها روزبه روز بدتر می شود.

شیخ الاسلامی- فرهنگی بازنشسته