آرشیو دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۹
شهرستان ها
۷

فرماندار خبر داد:بهره برداری از 81 پروژه سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از بهره برداری از 81 پروژه سفر رهبر معظم انقلاب در حوزه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

فضل الله رنجبر در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: 81 پروژه با اعتباری بالغ بر 111 میلیارد تومان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در حوزه شهرستان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

وی بیان داشت: از مجموع 218 پروژه سفر رهبر معظم انقلاب در حوزه شهرستان کرمانشاه تاکنون 175 پروژه فعال داریم که 110 پروژه از محل اعتبارات سفر معظم له اختصاص 100 درصدی داشته اند.

به گفته فرماندار کرمانشاه، بالغ بر 63 میلیارد تومان کمک از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به این پروژه ها اختصاص یافته که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رنجبر خاطرنشان کرد: 84 پروژه مشترک با 996 میلیارد تومان درحوزه استان کرمانشاه از سفر رهبر معظم انقلاب مصوب شده که شهرستان کرمانشاه نیز در آنها سهیم است.

وی با بیان اینکه 571 پروژه عمرانی با اعتبار 181 میلیارد و 469 میلیون تومان اعتبار در سال 93 برنامه ریزی شده بود، گفت: اکثریت آنها نیز شروع شده و چون سال مالی تا 31 تیرماه ادامه دارد، بنابراین تمام دستگاه ها باید پروژه های عمرانی خود را با جدیت پیگیری کنند.

رنجبر اضافه کرد: در سال 93 دولت به 114 مسجد شهری و روستایی اعتبار اختصاص داد.

وی یادآور شد: دو میلیارد و 280 میلیون تومان به احداث مساجد از محل اعتبار سفر رهبر انقلاب و سایر ردیف های بودجه ای اختصاص یافته است و امسال نیز این موضوع در اولویت قرار دارد.