آرشیو دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۸۳۷۲
شهرستان ها
۵

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویر احمد:بیش از 63 میلیارد ریال برای ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه وبویر احمد هزینه شد

یاسوج-خبرنگاررسالت:معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پرداخت بیش از 63 میلیارد ریال ریال برای ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته خبر داد.

محمد نظری گفت: کمیته امداد در راستای ارتقای سطح سلامت مددجویان تحت حمایت اقدامات متفاوتی ارائه می دهد. وی با بیان اینکه کمیته امداد خدمات بهداشتی خود را در سطوح مختلف به جامعه هدف ارائه می دهد، اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی و همچنین ارائه خدمات درمانی، طرح تغذیه کودکان زیر شش سال، احداث سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات ارائه شده توسط این نهاد است. نظری بیان داشت: در همین راستا با احداث و تعمیر 450 دستگاه سرویس بهداشتی برای مددجویان مبلغ سه میلیارد و 600میلیون ریال از طرف این نهاد هزینه شده است. وی با بیان اینکه 11میلیارد و 454 میلیون ریال برای طرح تغذیه کودکان زیر شش سال هزینه شده، گفت: در این زمینه این مبلغ برای دو هزار کودک زیر شش سال در قالب سبدغذایی تهیه و بین خانواده های این کودکان توزیع شده است. معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یکی دیگر از سرفصل های خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد را بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال عنوان کرد و گفت: در این زمینه برای تعداد 2 هزار و 295 نفر از این افراد 22 میلیارد و 594 میلیون ریال بابت حق بیمه و درمان آنها به شعب تامین اجتماعی پرداخت شده است.