آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۲۹۲
جامعه
۱۷

خبر

مدیرکل آموزش سازمان محیط زیست: آغاز به کار 60 مدرسه زیست محیطی از مهرماه در کشور

ایسنا: مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست از راه اندازی 60 مدرسه محیط زیستی از ابتدای مهرماه 94 در پنج منطقه آب وهوایی کشور خبر داد.

محمد درویش گفت: در اسفندماه سال 92 بین ابتکار، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، و فانی، وزیر آموزش و پرورش، تفاهم نامه ای به امضا رسید که یکی از بندهای آن فراهم آوردن زمینه آموزش برای 56 هزار معلم زیر نظر سازمان حفاظت از محیط زیست بود تا این معلمان در گرایش های مختلف و مشابه تسهیل گر محیط زیست باشند و دانش آموزان کنونی و مدیران آینده را آموزش دهند.

مدل موی «شیطان پرستی» ممنوع

ایسنا: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه، نرخ های اصلاح موی سر را اعلام و تاکید کرد: به شدت با واحدهای صنفی که اقدام به اصلاح مو در مدل های اصطلاحا «شیطان پرستی» می کنند برخورد خواهد شد و جواز کسب شان باطل می شود و همچنین خال کوبی، سولاریوم و برداشتن زیرابرو تخلف است. مصطفی گواهی اظهار کرد: اگر یک واحد صنفی قوانین نظام اسلامی را زیرپا گذاشته و در اصلاح موی سر از مدل های غربی پیروی کند و مدل هایی مثل شیطان پرستی یا مواردی از این قبیل را ارائه کند، بعد از تعهد اولیه، در صورت تکرار، جواز کسب آنها را باطل خواهیم کرد و به هیچ عنوان به آنها اجازه فعالیت دوباره داده نمی شود.