آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۵۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

مدیر رادیو پیام منصوب شد

معاون صدای رسانه ملی در حکمی مهرآسا معصومعلی را به مدیریت شبکه رادیویی پیام منصوب کرد.به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، نسرین آبروانی در حکم معصومعلی، بهسازی و توسعه منابع موسیقی با رویکرد تولیدات داخلی، به روز بودن در فضای ارتباطی شبکه و بازتعریف مقوله گفتار در برنامه های این شبکه را از وی خواسته است.

شبکه رادیویی پیام با هدف اطلاع رسانی لحظه به لحظه از وقایع و اخبار داخلی و خارجی، وضع راه ها، وضع آب و هوا و ترافیک و پر کردن اوقات مخاطبان با موسیقی های آرامبخش برنامه پخش می کند.در این شبکه پخش خبر و موسیقی در اولویت قرار دارد.

«پرندگان در پاییز» در رادیو نمایش

پخش نمایش رادیویی «پرندگان در پاییز» به کارگردانی زنده یاد امیر بختیاری از رادیو نمایش آغاز شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به نویسندگی و تنظیم رادیویی لیدا شیرمرد داستان دختری به نام یاسمین است که 439 درنای کاغذی ساخته است، زیرا از دوستی شنیده با ساختن 1000 درنای کاغذی آرزویش برآورده خواهد شد. سیما خوش چشم، فریبا متخصص، شیما جان قربان و مهرداد مهماندوست از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند. این نمایش ساعت 8 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

عصر سیاست برای تحولات یمن

برنامه «عصر سیاست» با بررسی تحولات یمن امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می شود.

این برنامه امروز با بررسی تحولات یمن و آخرین اخبار با حضور حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی و شریفی کارشناس مسائل خاورمیانه پخش می شود. کارشناسان در این برنامه به بحث و بررسی پیرامون آخرین تحولات یمن پس از حمله عربستان به این کشور خواهند پرداخت و در ادامه مسائل سیاسی منطقه و جهان نیز در عصر سیاست بررسی می شود. امیرعباس عبداللهی کارشناس مجری برنامه است.