آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۵۰
جامعه
۱۷
حق با شماست

نه بن کارگری داریم، نه اضافه کار

سمپاشی درخت / جمعی از شهروندان از تهران گفته اند از مسئولان شهرداری می خواهیم با توجه به نزدیک شدن هوای گرم تابستان نسبت به سمپاشی درختان اقدام کنند تا کمتر شاهد رشد روزافزون حشرات در این فصل باشیم.

گرانی بستنی / معمارچی از تهران گفته قرار بود محصولات لبنی به هیچ وجه گران نشود، ولی متاسفانه بستنی هم اکنون 40 درصد گران شده است.

بلوار بی آسفالت / سراج از کاشان گفته از شهرداری کاشان می خواهیم نسبت به آسفالت و جدول گذاری بلوار نارنجستان اقدامات لازم را انجام دهند.

مشکلات بیمه شخص ثالث / پاژنگ از همدان هم عنوان کرده خوب است مسئولان امر در مورد بخشش دیرکرد بیمه های شخص ثالث تدبیری بیندیشند تا رانندگان بتوانند خودرو های خود را بیمه کنند.

روی خط 162

پیش خرید با اعمال شاقه / یک شهروند از تهران گفته مدت 32 ماه است یک دستگاه خودرو از ایران خودرو پیش خرید کردم ولی هنوز تحویل نداده اند. درحالی که عوارض سال 94 را هم از بنده دریافت کردند، اما اعلام می کنند تگرگ سقف خودروها را خراب کرده است.

دغدغه های ساکنان پردیس / یک شهروند از پردیس هم گلایه کرده که قرار بوده واحدهای ملکی چناران2 را در پردیس ظرف مدت 2 سال تحویل دهند. درحالی که مبلغی حدود 50 میلیون تومان دریافت کرده اند و شرکت عمران هم جوابگو نیست و به مشکلات ما رسیدگی نمی کنند.

بن کارگری هیچ، اضافه کارمان را هم نمی دهند / یک شهروند از بناب گفته چهار ماه است که بن کارگری و اضافه کاری کارکنان مجتمع فولاد بناب پرداخت نشده است.

ارائه پول بدون گرفتن طرح / یک شهروند از تهران هم گلایه کرده که تعاونی رانندگان وانت پلاک سفید از دی ماه 93 پول طرح ترافیک را از رانندگان وانت دریافت کرده، ولی آرم طرح ترافیک را به ما تحویل نداده و گفته اند چند روز (12روز) دیگر هم صبر کنید. یعنی در این مدت ما کار نکنیم؟

تاخیر در پرداخت دستمزد کشاورز / یک شهروند از کرمانشاه پرسیده چرا کارخانه قند نقش جهان اصفهان 7 ماه پیش چغندر قند را از کشاورزان تحویل گرفته، ولی با گذشت این مدت بدهی کشاورزان را تسویه نکرده است؟