آرشیو چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۵۱
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

سرمربی تیم ملی وزنه برداری اعلام کرد: اولویتم کار کردن در تیم بز ر گسالان است

سرمربی تیم ملی و ز نه بر د ار ی می گوید اگر قرار باشد بین رده های مختلف تیم ملی یکی را انتخاب کند اولویتش قطعا بز ر گسالان خواهد بود. گزیده ای از تازه ترین صحبت های حسین توکلی در ادامه می آید:

* اولین جلسه کمیته فنی برگزار شد که جلسه خوبی بود و در آن دو، سه ساعت در مورد جلو بردن کار صحبت شد. اصلابه بحث تقسیم کادرفنی وارد نشدند، بلکه بیشتر تصمیمات معطوف به جوانان و مسابقات جهانی بود.

* مهم تر ین موضوعی که مدنظر قرار گرفت کنترل دوپینگ تیم جوانان است و در این راستا درخواست کردیم طی یکی، دو روز آینده از طرف نادو دوباره برای گرفتن تست دوپینگ بیایند. سی ام اردیبهشت ماه نیز مجددا رکوردگیری خواهیم داشت، در واقع به دنبال کیفیت هستیم و نفراتی که شانس مدال دارند و سالم هستند انتخاب می شوند. سلامت کار برای ما مهم است و اصلانمی خواهیم در ادامه کار با مشکل مواجه شویم.

* برای کار کردن اولویت من، رده سنی بز ر گسالان است. تیم بز ر گسالان دو مسابقه سنگین را پیش رو دارد و بر نامه ریزی باید طوری باشد که به شرایط ایده آل برسد. من تجربه کافی دارم و دوست دارم با تیم بز ر گسالان کار کنم. البته تا مسابقات جهانی جوانان بحث تغییر سرمربی منتفی شده است. البته باید دید کمیته فنی تصمیم دیگری تا آن زمان می گیرد یا خیر.

* از میان مربیان (پانزوان و زالای) قطعا یکی ایران می ماند اما خودم تمایل دارم که پانزوان در مسابقات جهانی کنار ما باشد.