آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۵۶
حوادث
۱۹

خودکشی و تجاوز در پرونده دختر مهابادی رد شد

رئیس دادگستری مهاباد اعلام کرد حادثه مرگ دختر جوان در هتل تارای این شهر خودکشی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری میزان، صمد حضرتی افزود: در حادثه رخ داده برای دختر مهابادی در هتل تارا طبق نظر پزشکی قانونی و متخصص زنان و زایمان هیچ گونه اثری از تجاوز به این فرد مشاهده نشده است.

وی با بیان این که پیش از وقوع این حادثه، متهم پرونده به هتل تارا رفت وآمد کرده و با متوفی آشنا شده بود، افزود: متوفی و متهم قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند و در آن روز تنها به قصد ازدواج، این خانم با هماهنگی ای که داشته به اتاق متهم رفته و در مورد نحوه ازدواجشان صحبت کرده اند.

وی با بیان این که حدود 25 پیامک میان متهم و متوفی رد و بدل شده است، تصریح کرد: این امر نشان می دهد این 2 پیش از این با یکدیگر ارتباط داشته و به هم علاقه مند بوده اند.

حضرتی با اشاره به این که شاید دلیل متوفی برای پنهان نگه داشتن رابطه اش با متهم، ترس از مدیر هتل و اخراج بوده است، بیان کرد: در رابطه با این پرونده هرکسی که به هر عنوانی در حادثه دخالت داشته، مورد بازجویی قرار می گیرد.

وی با بیان این که متهم نیز به اتهام خلوت کردن با نامحرم دستگیر شده، خاطرنشان کرد: در این حادثه رسانه ها و شبکه های مجازی به تحریک احساسات پرداختند و اگر عده ای به هر بهانه ای قصد اخلال در نظم عمومی و تخریب اماکن خصوصی یا دولتی را داشته باشند، براساس قوانین با آنها بشدت برخورد می شود.

رئیس دادگستری مهاباد گفت: هیچ عقل سالمی نمی پذیرد که فردی این دختر جوان را از پنجره هتل به پایین پرت کرده باشد یا این که متوفی قصد خودکشی داشته، زیرا محل سقوط این دختر با پنجره اتاقی که در آن بوده، فاصله زیادی دارد.

یکشنبه هفته گذشته مهماندار 62 ساله هتل تارای مهاباد از طبقه چهارم هتل سقوط کرد و جان باخت. پس از این حادثه گروهی از جوانان شهر روز پنجشنبه تحت تاثیر اطلاع رسانی دروغ شبکه معاند اقدام به آتش زدن هتل کردند.